• دوشنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 92042414639
  • خبرنگار : 71480

روزه‌داری نشانه برتری امت اسلامی بر سایر امت‌هاست

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: روزه‌داری نشانه برتری امت اسلامی بر سایر امت‌هاست.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: روزه‌داری نشانه برتری امت اسلامی بر سایر امت‌هاست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: روزه‌داری از نشانه‌های برتری امت اسلامی بر سایر امت‌هاست و در همین زمینه امام باقر(ع) به نقل از پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند که این ماه رمضان ماهی است ویژه شما مسلمانان دوره آخرالزمان و امت رسول خدا، که بدین وسیله روزه گرفتن در این ماه شما را بر سایر امت‌ها برتری بخشیده است.

وی با استناد به روایات و اشاره به این‌که در گذشته خداوند ماه رمضان را فقط بر پیامبران واجب کرده بود، تصریح کرد: خداوند به امت اسلامی لطف ویژه‌ای داشته و آن فرصتی را که به پیامبران داده بود را به ما امت رسول خدا هم داده است و ما باید با انجام روزه داری واقعی، قدردان این لطف ویژه خداوند باشیم.

محمدحسنی در ادامه از همدلی بین کارکنان عقیدتی سیاسی در حوزه مرکزی نیروی دریایی تشکر و تصریح کرد: الحمدلله امروز شاهدیم که این انضباط و تلاش کاری به دورترین عقیدتی سیاسی‌های یگان‌های زیر مجموعه‌ها منتقل شده است.

وی اقدامات شایسته مدیران را به یاد ماندنی و ماندگار دانست و افزود: هر مدیر موفقی بایستی عصرآفرینی کند و آثار ماندگاری از خود به جای بگذارد و فرمول سازی و دوران آفرینی کند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی در پایان با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین مجاهدی در طول تصدی ریاست دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی را به عنوان رییس جدید منصوب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha