• شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92022113687
  • خبرنگار : 71404

اسپانسر؛ کلید حل مشکلات مالی تلویزیون؟

مدیر شبکه یک: حضور اسپانسرها در تلویزیون توصیه می‌شود

مدیر شبکه یک: حضور اسپانسرها در تلویزیون توصیه می‌شود

مدیر شبکه‌ یک درباره‌ی حضور اسپانسرها در تلویزیون و اینکه تا چه اندازه ممکن است بر کیفیت برنامه‌ها تاثیر بگذارد و یا در حل مشکلات مالی تلویزیون تاثیرگذار باشد؟ گفت: وقتی اسپانسر می‌آید، قطعا شرایط بهتری برای کار فراهم می‌شود؛ به شرطی که درون قصه تنیده شوند.

مدیر شبکه‌ یک درباره‌ی حضور اسپانسرها در تلویزیون و اینکه تا چه اندازه ممکن است بر کیفیت برنامه‌ها تاثیر بگذارد و یا در حل مشکلات مالی تلویزیون تاثیرگذار باشد؟ گفت: وقتی اسپانسر می‌آید، قطعا شرایط بهتری برای کار فراهم می‌شود؛ به شرطی که درون قصه تنیده شوند.

مهدی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: اگر اسپانسرها در کار خود تعریف شوند و در دل متن قرار بگیرند حضورشان هیچ اشکالی ندارد، چرا که بسیاری از سریال‌های ما نظیر «راستش را بگو»،‌ «دیوار‌»، «میلیاردر» و ... با اسپانسر ساخته شدند و خیلی هم خوب دیده شدند و آسیبی به کلیت کار وارد نشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر اسپانسرها در متن کار قرار بگیرند و درون قصه تنیده شوند نه تنها اشکال ندارد، بلکه حضورشان در تلویزیون توصیه هم می‌شود؛ چرا که با اسپانسر قطعا شرایط بهتری برای کار فراهم می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha