• چهارشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92012811189

حاشیه‌های مراسم تجلیل از پیشکسوت گزارشگری/ ایسنایی‌ها بهمنش را غافلگیر کردند

حاشیه‌های مراسم تجلیل از پیشکسوت گزارشگری/ ایسنایی‌ها بهمنش را غافلگیر کردند

مراسم تجلیل از استاد عطاءالله بهمنش در ایسنا با حاشیه‌هایی همراه بود.

مراسم تجلیل از استاد عطاءالله بهمنش در ایسنا با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، استاد عطاالله بهمنش که برای شرکت در مراسم تجلیل به مناسبت سالروز تولدش به ایسنا آمده بود، در جریان این مراسم قرار نداشت. او که برای حضور در این جشن به همراه افشارزاده به محل خبرگزاری آمد، در طول مسیر بارها از دبیرکل کمیته ملی المپیک پرسیده بود که به کجا و برای چه می‌رویم و در شرایطی که اطلاعی از این برنامه نداشت، وارد خبرگزاری ایسنا شد و از خبرنگاران این رسانه می‌پرسید که اینجا چه خبر است و من برای چه دعوت شده‌ام و وقتی که متوجه شد که برای شرکت در مراسم تجلیل‌اش به ایسنا دعوت شده و قرار است با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش و اهالی رسانه تولدش جشن گرفته شود، بسیار خوشحال شد.

* افشارزاده در صحبت‌هایش خطاب به عادل فردوسی‌پور گفت: من خیلی اتفاق نیافتاده که با برنامه « 90 » صحبت کنم، چون شما تازه 12 ظهر از خواب بلند می‌شوید اما من 4 صبح به کمیته المپیک می‌روم و سر کارم حاضر هستم!

* زمانی که نوبت به بهمنش رسید تا بعد از شنیدن اظهارات دیگران درباره خودش حرف بزند، به برزگر گفت بلند شو و بایست. او هم به احترام بهمنش سرپا ایستاد و بهمنش شروع به تشویق کردن برزگر کرد که در ادامه همه حاضران در سالن برای برزگر دست زدند.

* منصور برزگر در حین صحبت‌هایش به زمانی اشاره کرد که مردم برای شنیدن گزارش‌ها و اخبار ورزشی رادیوهایی به اندازه تلویزیون داشتند. وی گفت در آن زمان باتری این رادیوها به اندازه باتری ماشین بود!

* در پایان مراسم، تابلوی بزرگی که تصویری از جوانی استاد بهمنش بر آن نقش بسته بود، توسط عادل فردوسی‌پور به نمایندگی از تیم رسانه ورزش به وی اهدا شد. در این زمان بهمنش به شوخی گفت: "خودمونیما مثل آدم حسابی‌ها افتادم."

* وقتی که کیک تولد 91 سالگی استاد بهمنش برای بریدن روی میز قرار گرفت، بهمنش با شوخی گفت: امروز یک سری فاش شد. معلوم شد که من چند سالم است (با خنده).

* پس از پایان مراسم بهرام افشارزاده، منصور برزگر و عادل فردوسی گپ و گفتی با هم داشتند. برزگر خطاب به عادل فردوسی‌پور گفت، برنامه‌اش را دوست دارد چرا که او همه را ضربه‌فنی کرده و روی پل نگه داشته است که فردوسی‌پور در حالی که می‌خندید گفت: ما ضربه‌فنی خورده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha