• چهارشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92012811058

مراسم تجلیل از استاد بهمنش در ایسنا برگزار شد

مراسم تجلیل از استاد بهمنش در ایسنا برگزار شد

مراسم تجلیل از استاد عطا‌ءالله بهمنش،‌ پیشکسوت ورزش، نویسنده، کارشناس و گزارشگر باسابقه‌ی ورزشی به مناسبت نود و یکمین سالروز تولدش در ایسنا برگزار شد.

مراسم تجلیل از استاد عطا‌ءالله بهمنش،‌ پیشکسوت ورزش، نویسنده، کارشناس و گزارشگر باسابقه‌ی ورزشی به مناسبت نود و یکمین سالروز تولدش در ایسنا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیین تجلیل از یک عمر فعالیت استاد عطاءالله بهمنش در عرصه‌ی ورزش و رسانه با حضور بهرام افشارزاده (دبیر کل کمیته ملی المپیک)، ساسان والی‌زاده (مدیرعامل ایسنا)، منصور برزگر (پیشکسوت کشتی)، حسین کلانی (پیشکسوت فوتبال)، عادل فردوسی‌پور (گزارشگر و تهیه‌کننده برنامه 90)، جهانگیر کوثری (پیشکسوت رسانه)، هیوا یوسفی (سردبیر روزنامه تماشا) و جمعی از اصحاب رسانه در محل ایسنا برگزار شد.

تجلیل از استاد بهمنش در ایسنا

ساسان والی‌زاده، مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در ابتدای این مراسم، این نشست را جلسه‌ی حق‌شناسی و معرفت توصیف و اظهار کرد: ما این نشست را برای قدردانی از کسی که انسانیت داشته و یک عمر خدمات بی‌دریغ انجام داده برگزار کردیم. من ورزش را از فرهنگ جدا نمی‌دانم. کسانی که از یک عنصر فرهنگی تجلیل می‌کنند، در واقع از فرهنگ تجلیل کرده‌اند.

تجلیل از استاد بهمنش در ایسنا

وی ادامه داد: درد ما در فرهنگ، نشناختن و ندانستن است. اگر شناخت و معرفت وجود داشته باشد، نقشه راه مشخص است. در هر حوزه‌ای وقتی مسیر را گم می‌کنیم که بزرگان را نشناسیم. پرسشگری مبتنی بر کشف حقیقت مبنای کار ایسنا است. تلاش ما این است که مسیر درست را نشان دهیم. استاد بهمنش شناسنامه ژورنالیسم ورزشی است؛ کسی که بالغ بر یک قرن زندگی پرافتخارش آمیخته با ورزش بوده و در مقام مدیر ورزشی و خبرنگار ورزشی فعالیت کرده است و عمر خود را بی‌دریغ برای فرهنگ و ورزش این کشور صرف کرده است.

تجلیل از استاد بهمنش در ایسنا

والی‌زاده با بیان اینکه تجلیل از استاد بهمنش یک وظیفه است، تاکید کرد: قطعا همه رسانه‌ها به نیکی از استاد یاد می‌کنند. ما برای میزبانی به خودمان می‌بالیم. به یمن حضور استاد و احترام برای یک عمر فعالیت ایشان بنا داریم از سال آینده با حمایت کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و جامعه رسانه‌ای، جشنواره‌ای را با نام جایزه استاد بهمنش در سالروز تولد ایشان برای تقدیر از همکاران رسانه‌های ورزشی برگزار کنیم.

مصطفی لشگری، مدیر گروه ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیز در این مراسم گفت: علاوه بر فعالیت‌های خبری که ایسنا انجام می‌دهد، با تفکری که شکل گرفت، تصمیم گرفتیم به فراخور موضوعات مختلف مراسم تجلیل از بزرگان را برگزار کنیم. بهتر دیدیم با آغاز سال نو از شخصی که هم رسانه‌های ورزشی و هم جامعه ورزشی به نوعی مدیونش هستند، تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: استاد بهمنش پایه گذار سبک خاصی در رسانه های ورزشی بود. فردی که مدیر،‌ کارشناس و گزارشگر ورزشی بود. با توجه به فعالیت‌های چشمگیر و شگرفی که استاد بهمنش در ورزش به جای گذاشت، تصمیم گرفتیم مراسم تجلیل از ایشان را در ورود به سال 92 برگزار کنیم. امیدوارم بحث تقدیر از بزرگان ورزش را ادامه دهیم.

لشگری یادآور شد: ما امسال این مراسم را با تعداد کمتری میهمان برگزار کردیم، امیدوارم از سال آینده در قالب جشنواره جایزه استاد بهمنش در سالروز تولدشان از نویسندگان، گزارشگران و عکاسان برتر ورزشی تقدیر کنیم.

در پایان این نشست استاد بهمنش کیک تولد نود و یک سالگی‌اش را برید و از سوی حاضران مورد تشویق قرار گرفت.

همچنین هدایایی از سوی ایسنا، کمیته ملی المپیک و عادل فردوسی‌پور به نمایندگی از تیم رسانه ورزش به استاد عطاءالله بهمنش اهدا شد.

گزارش تکمیلی مراسم متعاقبا ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۸ ۱۵:۴۰

سلام روزتون بخير، تو رو خدا پيام بنده رو برسونيد به صاحبش...جان من برسونيد. خواستم تقدير كنم از ايسنا بخاطر بزرگداشت كسي كه يه روزي براي اين ممكلت زحمت كشيده. از اون خوشحالترم چون نگذاشتيد خدايي نكرده ايشون از دنيا بره و بعد اين كار رو بكنيد، چون posthumous appreciation به درد خودمون مي‌خوره و بس! در ضمن خيلي كيف كردم دوست عزيزتر از جانم محسن معتمدكيا رو هم ديدم و همين‌طور آقاي لشكري و علي فيض از ديگر دوستانم. خدا بهتون قوت بده بچه‌ها.