• سه‌شنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92012710489
  • خبرنگار : 71012

تلویزیون پس از زلزله زود جنبید

تلویزیون پس از زلزله زود جنبید

در پی وقوع زلزله‌ای با بزرگی 7.5 ریشتر در شهرستان سراوان، شبکه خبر از همان دقایق ابتدایی تلاش کرد با قطع برنامه‌های عادی خود، به پوشش اخبار و وقایع این حادثه بپردازد.

در پی وقوع زلزله‌ای با بزرگی 7.5 ریشتر در شهرستان سراوان، شبکه خبر از همان دقایق ابتدایی تلاش کرد با قطع برنامه‌های عادی خود، به پوشش اخبار و وقایع این حادثه بپردازد.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، همزمان با شبکه خبر، سایر شبکه‌های تلویزیونی از طریق زیرنویس به اطلاع‌رسانی درباره‌ی این حادثه پرداختند. همچنین زیرنویس این شبکه‌ها مخاطبان را به دنبال کردن اخبار زلزله از طریق شبکه خبر ارجاع دادند.

روابط عمومی صداوسیما هم حدود یک ساعت پس از وقوع زلزله، با ارائه‌ی گزارشی کوتاه از عملکرد تلویزیون در دقایق ابتدایی این حادثه، اعلام کرد: «شبکه خبر ضمن قطع برنامه‌های عادی خود اطلاع‌رسانی از این حادثه را در قالب ویژه برنامه در دستور کار خود قرار داده است و می‌کوشد تا ضمن برقراری ارتباط با صداوسیمای این استان و مراجع ذی‌ربط اخبار لحظه به لحظه این حادثه دلخراش را به سمع و نظر هموطنان برساند.»

به گزارش ایسنا، تلویزیون در مواردی با استناد به برخی اخبار رسانه‌های ایننرنتی و همچنین استفاده از عبارات «شنیده می‌شود» و ... تلاش کرد از اطلاع‌رسانی‌ عقب نماند که البته در مواردی به اطلاع‌رسانی اشتباه هم منجر شد.

با گذشت چند ساعت از وقوع زلزله‌ی سراوان، شبکه‌های یک و دو همچنان از طریق زیرنویس به اطلاع‌رسانی ادامه دادند؛ ضمن اینکه شبکه خبر با برگزاری میزگردی با حضور کارشناسان، بینندگانش را در جریان آخرین اخبار وقوع زلزله قرار داد.

بنا بر گزارش‌های ارسالی، وقوع این زلزله با چنین بزرگی در 40 سال اخیر بی‌سابقه بوده و ارتباطات مخابراتی منطقه سراوان که کانون زلزله است، قطع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۷ ۲۲:۳۷

آیا صدا و سیما فقط تلویزیون است؟ الحق و الانصاف رادیو جوان عالی کار کرد. ای کاش این همه فرق بین تلویزیون و رادیو نگذارید.