• چهارشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92012106640
  • خبرنگار : 71468

سجاد انوشیروانی: از لحاظ حفظ حرمت‌ها در حق‌مان کم لطفی شده است

سجاد انوشیروانی: از لحاظ حفظ حرمت‌ها در حق‌مان کم لطفی شده است

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: مشکل وزنه‌بردارها بحث فنی نیست، بلکه از لحاظ ارزشگذاری ها و حفظ حرمت‌ها در حق ما کم لطفی شده است.

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: مشکل وزنه‌بردارها بحث فنی نیست، بلکه از لحاظ ارزشگذاری ها و حفظ حرمت‌ها در حق ما کم لطفی شده است.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ما با حضور آقای رضازاده و باقری دست به دست هم داده و با یک برنامه‌ریزی دو سال و نیمه کار خیلی بزرگی را در تاریخ وزنه‌برداری انجام دادیم، بنابراین انتظار وزنه‌بردارها این بود که پس از المپیک صمیمیت ها بیشتر و تعامل ها نزدیک تر شود، اما به جای این که جو وزنه‌برداری صمیمی‌تر و محکم‌تر از قبل شود، از هم دور شده‌ایم.

وی ادامه داد: در واقع بحث از جایی شروع شد که پس از المپیک کسی نبود حال ما را بپرسد و صبح‌ها زنگ بزند بگوید سجاد انوشیروانی که مدال بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک کسب کردی حالت چطور است، کجایی، چه کار می‌کنی. در حالی که پیش از المپیک هر روز تماس می گرفتند و جویای احوالمان می‌شدند، بنابراین این می‌شود که ما مشکلاتمان را در خبرگزاری‌ها اعلام می‌کنیم.

انوشیروانی با بیان این که مشکل وزنه‌بردارها بحث فنی نیست و اعتراضی به آن ندارند، تصریح کرد: از لحاظ ارزشگذاری و حفظ‌ حرمت ها در حق ما ورزشکاران کم لطفی شده و انتظار ما این بود کسانی که با برنامه‌ریزی به ما کمک می‌کنند تا در المپیک کار بزرگی انجام دهیم پس از المپیک نیز برای تداوم این قهرمانی‌ها باز هم برنامه‌ریزی کنند و ارتباط ها نزدیک تر شود، اما این امر حاصل نشد. البته بحث ما این نیست که بین ما و سایر ورزشکاران تفاوتی قائل شوند.

وی افزود: بحث ما این است که ارزشگذاری ها بر روی ملی‌پوشان کم شده و تعامل و صمیمیت خانواده وزنه‌برداری در حال لطمه دیدن است. بنابراین باید هر چه سریع‌تر به این مشکل پرداخته شود و از سوی دیگر در شان فدراسیون نیست که علیه هم صحبت کنیم و آقای رضا زاده باید به عنوان بزرگ‌تر این رشته ورزشی پس از بازگشت از ازبکستان دست به کار شود و این موضوع را حل و فصل کند تا وزنه‌برداری آسیبی نبیند.

دارنده نشان نقره سی‌ام المپیک در پایان بیان کرد: پیش از المپیک برنامه‌ریزی‌هایی برای مسابقات جهانی فرانسه و المپیک وجود داشت، اما چرا پس از آن دیگر این برنامه‌ریزی‌ها و صمیمیت‌ها وجود ندارد و ارزش‌ها پایین آمده در حالی که فکر می‌کنم باید برای بهداد سلیمی که زحمت زیادی برای وزنه‌برداری کشیده و در این چند سال اخیر سنگ تمام گذاشته ارزش بیشتری قائل شویم، البته زحماتی که کادر فنی طی یک برنامه‌ریزی دو سال و نیمه نیز انجام داده قابل تقدیر است، با این حال در مورد این که ملی‌پوشان المپیکی به اردوهای تیم ملی دعوت نمی‌شوند باید از آقای باقری سوال کرد علت دعوت نشدن ما چیست؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha