• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 91111407760

عمده مطالبات فرهنگیان در سال 91 اعلام شد

عمده مطالبات فرهنگیان در سال 91 اعلام شد

مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش با اشاره به بیشترین مطالبه و دغدغه فرهنگیان در سال 91 گفت: تبدیل وضعیت، پرداخت پاداش پایان خدمت و دانشگاه فرهنگیان بیشترین فراوانی درخواست معلمان از این وزارتخانه است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش با اشاره به بیشترین مطالبه و دغدغه فرهنگیان در سال 91 گفت: تبدیل وضعیت، پرداخت پاداش پایان خدمت و دانشگاه فرهنگیان بیشترین فراوانی درخواست معلمان از این وزارتخانه است.

قاسم مستقیم در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: تبدیل وضعیت معلمان و پرداخت پاداش پایان خدمت آنها در حال پیگیری است و تا پایان سال این مطالبات پاسخ داده خواهد شد.

مستقیم تصریح کرد: اعطای هدیه معلمان نمونه و اضافه کار برخی از فرهنگیان نیز بخش دیگری از مطالبات صنفی معلمان است که در دست پیگیری است و بزودی پرداخت می‌شود.

وی در عین حال آماری از تعداد معلمان متقاضی تبدیل وضعیت و افرادی که در لیست دریافت پاداش پایان خدمت هستند ارائه نکرد و گفت: معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارتخانه باید آمار این معلمان را اعلام کند.

گفتنی است، پیگیری خبرنگار ایسنا در زمینه تعداد این معلمان و جزییات آن تا این لحظه بی‌نتیجه بوده و پاسخی از سوی معاونت مربوطه دریافت نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۰۹:۵۸

اصلاح احکام فوق‌لیسانسی‌هایی که بعد از سال 88 مدرک گرفتند، اعمال عدالت سازماني و پرهیز از سیاست‌زدگی در انتخاب مدیران.

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۴ ۱۱:۰۷

به نظر می‌رسد اين آقا، مستقیم پرداخت نشدن هفت ماه یارانه بیمه طلایی فرهنگیان را جزء مطالبات سال 91 نمی‌دانند. لطفاً پیگیری نمایید. با تشکر

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۵ ۰۹:۰۳

مابه‌التفاوت سهم دولت از بیمه طلایی فرهنگیان که از اول مهر تاکنون به مدت 4 ماه به معلمان پرداخت نشده. همچنین حق مدیریت مدیران مدارس و معاون و آموزگاران مدارس روستایی هم به مدت 4 ماه پرداخت نشده است. خواهشمندم از مسئولان پیگیری نمایید. فرهنگی از استان کرمانشاه

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۲ ۰۱:۵۹

اضافه‌كار مدير و معاونان بجز چندر غاز 5 ساعته، امتحانات از خرداد تاكنون، كمك هزينه ازدواج، بيمه طلايي و هزينه پزشكي و غيره داده نشده است!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۱۷ ۰۱:۱۷

حق بیمه طلایی فرهنگیان تهران از خرداد ماه پرداخت نشده از سال بعد همه تصمیم گرفتن عضو بیمه طلایی نشن اخه چه فایده ای داره لطفا پیگیری کنید

avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۴ ۲۲:۴۰

مطالبات اصلی و عمومی فرهنگیان یارانه بیمه‌های طلایی می باشد که از آن حرفی نمی زنند قطعا بازخوردش را در اردیبهشت زمان تمدید بیمه طلایی خواهند دید که چگونه حداقل 50درصد از فرهنگیان از تمدید آن خودداری خواهند نمود چراکه فرهنگیان توانایی ماهیانه متوسط 70000تومان را نخواهند داشت.