• یکشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۱ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91070905728

تجمع گسترده دانش‌آموزان و فرهنگيان در محكوميت اهانت به پيامبر(ص)

تجمع گسترده دانش‌آموزان و فرهنگيان در محكوميت اهانت به پيامبر(ص)

با حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگيان تهراني بزرگترين زنجيره دانش‌آموزي در محكوميت اهانت به پيامبر (ص) در اطراف ميدان آزادي تشكيل شد.

با حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگيان تهراني بزرگترين زنجيره دانش‌آموزي در محكوميت اهانت به پيامبر (ص) در اطراف ميدان آزادي تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، صبح امروز يكشنبه دانش‌آموزان دختر دبيرستان‌هاي آموزش و پرورش منطقه 9 تهران با تشكيل زنجيره انساني در ميدان آزادي، اهانت به پيامبر اكرم (ص) را محكوم كرده و خواستار توقف اين گونه اقدامات، مجازات عاملان اين جنايت و احترام به اديان الهي شدند.

دانش‌آموزان با در دست داشتن پرچم‌هاي ايران و با سربندهاي الله‌اكبر، محمدرسول‌الله(ص) دور ميدان آزادي زنجيره انساني تشكيل دادند و شعارهاي "صل علي محمد لبيك يا محمد"، "سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن"، مسلمان به پا خيز به پا خيز"، "مرگ بر اسراييل"، "مرگ بر آمريكا"،‌ "اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده" را سر دادند.

دانش‌آموزان شركت‌كننده در اين زنجيره انساني پس از آن در كنار برج آزادي تجمع كردند كه حضور گسترده دانش‌آموزان در مقاطع راهنمايي و دبيرستان بسيار گسترده بود.

در اين تجمع كه مسوولان آموزش و پرورش منطقه 9 تهران، ناحيه مقاومت و نيروي انتظامي اين منطقه و همچنين معلمان و فرهنگيان نيز حضور داشتند شعارهايي در راستاي محكوميت و اعلام انزجار از اهانت به ساحت مقدس پيامبر (ص) فرياد زده شد و پس از آن بيانيه‌ پاياني توسط دو تن از دانش‌آموزان دختر قرائت شد.

در اين بيانيه ايستادگي ملت ايران، اعلام انزجار از اين جنايت، محكوم كردن انتشار فيلم و تصاوير موهن، محكوم كردن سايت گوگل در انتشار اين تصاوير و تحريم اين سايت به مدت سه روز، درخواست اشد مجازات براي عاملان اين جنايت مورد تاكيد خاص دانش‌آموزان قرار گرفته بود.

همچنين دانش‌آموزان در اين بيانيه اعلام كردند ما در درس خواندن خود و فتح قله‌هاي علم،‌ آمريكا، اسراييل و تمام دشمنان انقلاب را زيرپا مي‌گذاريم و همراه با ساير مسلمانان و آزادي‌خواهان جهان بانك "اشهد ان‌ لا اله الله و اشهد ان محمد رسول‌الله" را در دفاع از حقانيت رسول خدا (ص) سر مي‌دهيم.

به گزارش ايسنا، در پايان اين تجمع بزرگ دانش‌آموزي عزتي رييس آموزش و پرورش منطقه 9 تهران در سخناني كوتاه تصريح كرد: امروز آمديم با حضور دانش‌آموزان به دشمنان بفهمانيم كه ما آماده دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و انقلاب اسلامي هستيم و با اين اقدام تو دهني به دشمن پليدمان زديم.

وي افزود: امروز دانش‌آموزان منطقه 9 تهران به نمايندگي از دانش‌آموزان تهراني زنجيره انساني تشكيل دادند و به دنيا اعلام كردند كه ما در دفاع از اعتقادات و ارزش‌هايمان كوتاه نخواهيم آمد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha