• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 91042011882
  • خبرنگار : 71408

ايسنا گزارش كرد:

صنوف سينمايي به دعوت كميته‌ي ساماندهي پاسخ دادند؟

پس از آنكه رييس كميته ساماندهي صنوف سينمايي طي دو روز اخير اعلام كرد، دعوتنامه ثبت قانوني براي 28 صنف ارسال شده است. خبرنگار ايسنا در تماس با روساي برخي صنوف مختلف اين موضوع را پيگيري كرده و نظر روساي آن‌ها را درباره طي كردن روند ثبت قانوني جويا شده است.

پس از آنكه رييس كميته ساماندهي صنوف سينمايي طي دو روز اخير اعلام كرد، دعوتنامه ثبت قانوني براي 28 صنف ارسال شده است. خبرنگار ايسنا در تماس با روساي برخي صنوف مختلف اين موضوع را پيگيري كرده و نظر روساي آن‌ها را درباره طي كردن روند ثبت قانوني جويا شده است.

عليرضا فتحي ـ رييس انجمن بازيگران و بدلكاران ـ در گفتگويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره اين موضوع گفت: نامه با امضاي شخص آقاي زندباف به دست ما رسيده است. ما در روزهاي گذشته اساسنامه قبلي‌مان را به كميته ساماندهي صنوف داده‌ايم و اساسنامه تيپي كه تهيه كرده بودند را گرفته‌ايم تا آن را مطالعه كرده و اگر لازم است بندهايي را اضافه يا كم كنيم.

وي افزود: اكنون در حال كار كارشناسي روي اساسنامه تيپ و بندهايي هستيم كه بتواند براي اعضاي صنف مفيد باشد. فعلا تا اينجايي كه اساسنامه را خوانده‌ايم فكر مي‌كنم، اساسنامه خوبي است و وضعيت معيشتي اعضاي صنوف در آن به خوبي ديده شده است.

اما اصغر پورهاجريان رييس انجمن جلوه‌هاي ويژه با بيان اينكه هنوز هيچ دعوتنامه‌اي به دست او نرسيده است اظهار كرد: من هيچ اطلاعي از اين موضوع ندارم البته گويا يكي دو نفر از اعضاي شوراي مركزي صنف جلوه‌هاي ويژه با كميته ساماندهي صنوف مذاكره كرده‌اند اما در هر صورت تا اساسنامه را نبينيم و روي آن كار نكنيم نمي‌توانم چيزي بگويم.

وي خاطرنشان كرد: به نظرم بايد همه صنوف سينمايي همراه با هم روند ثبت قانوني را طي كنند چرا كه اقدام كردن صنوف به صورت جداگانه خيلي صورت خوشي ندارد.

حافظ احمدي رييس انجمن عكاسان با اشاره به اينكه دعوتنامه كميته ساماندهي صنوف به دست آن‌ها رسيده است عنوان كرد: فعلا هنوز هيچ اقدامي درباره دعوتنامه ،‌اساسنامه و ثبت قانوني نكرده‌ايم چرا كه شوراي مركزي‌مان بايد در اين باره تصميم بگيرد.

بهمن كريميان رييس انجمن كاركنان لابراتوار هم در اين باره گفت: من در جريان اين موضوع نيستم چرا كه چند وقتي را در سفر بودم. اما ظاهرا بچه‌هاي صنف اساسنامه را از كميته ساماندهي گرفته‌اند و بايد درباره آن با دوستان صحبت كرده و تصميم گيري كنيم. فعلا نمي‌دانم كه چه تصميمي مي‌گيريم.

به گزارش ايسنا، مهين نويدي رييس انجمن چهره‌پردازان و محمدرضا دلپاك رييس انجمن صدابرداران ترجيح دادند در اين باره هيچ صحبتي نكنند و محمد آلادپوش رييس انجمن فيلمبرداران هم گفت كه هنوز نمي‌داند نامه رسيده است يا خير و بايد بررسي كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha