• جمعه / ۵ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91030503267
  • منبع : نمایندگی قم

رييس سازمان تبليغات اسلامي استان قم:

توهين كنندگان به امام هادي(ع) بندگان شيطان هستند

رييس سازمان تبليغات اسلامي استان قم با اشاره تلاش مذبوحانه دشمنان براي اهانت به اصول اساسي مكتب بالنده شيعه گفت: كسي كه به امام هادي(ع) و ساير ائمه اطهار(ع) توهين مي‌كند بنده شيطان است.

رييس سازمان تبليغات اسلامي استان قم با اشاره تلاش مذبوحانه دشمنان براي اهانت به اصول اساسي مكتب بالنده شيعه گفت: كسي كه به امام هادي(ع) و ساير ائمه اطهار(ع) توهين مي‌كند بنده شيطان است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسكندري اظهار كرد: توهين و جسارت به ساحت قدسي اولياي الهي در تداوم برنامه‌هاي خصمانه دشمنان اسلام و مكتب اهل بيت عصمت و طهارت(ع) قرار دارد و اين حاكي از عجز و درماندگي دشمنان اسلام است.

وي افزود: آن‌ها هيچ‌گاه نمي‌توانند با عقل و منطق به جنگ مكتب پربار و بالنده ائمه هدي(ع) بيايند؛ لذا از سر ضعف و زبوني به توهين و جسارت روي مي‌آورند و اين مساله تازه‌اي نيست.

وي تصريح كرد: وقتي تاريخ اسلام را بررسي مي‌كنيم از بدو درخشش خورشيد تابناك رسالت نبوي(ص) و در ادامه آن نقش‌آفريني ائمه هدي(ع) پيوسته شاهد چنين جسارت‌هايي از سوي معاندان و انسان‌هاي سست عنصر زبون بوده‌ايم.

اسكندري با اشاره به فرد توهين كننده به ائمه هدي(ع) اظهار كرد: افرادي امثال وي يك سر در آخور فرقه ضاله بهائيت دارند و سر ديگر در آخور فرقه دست‌ساز استكبار جهاني به نام وهابيت دارند. اين انسان‌هاي زبون آنقدر درمانده‌اند كه براي تامين لقمه ناني دست به چنين اقداماتي مي‌زنند.

وي با بيان اين‌كه «اين‌گونه افراد دريوزگان اردوگاه استكبارند» تاكيد كرد: همگان بدانند كه با چنين توهين‌ها و جسارت‌هايي نمي‌توانند خورشيد فروزان امامت و ولايت را خاموش كرد.

رييس سازمان تبليغات اسلامي استان قم در پايان گفت: خدا را شاكريم كه روز به روز توجه و گرايش به مكتب پربار اهل بيت(ع) در اقصي نقاط جهان فراگيرتر است و اين‌گونه حركات قطعا در فراگيرترشدن آن كمك مي‌كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha