• پنجشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91030402778

بیانیه انجمن‌های اسلامی شش دانشگاه تهران براي ایام شهادت امام هادی(ع)

بیانیه انجمن‌های اسلامی شش دانشگاه تهران براي ایام شهادت امام هادی(ع)

انجمن‌های اسلامی شش دانشگاه تهران، در آستانه سالگرد شهادت امام علي‌النقی(ع) بيانيه‌اي صادر كردند.

انجمن‌های اسلامی شش دانشگاه تهران، در آستانه سالگرد شهادت امام علي‌النقی(ع) بيانيه‌اي صادر كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

ائمه معصومین علیهم‌السلام راه نجات و نور هدایت امت‌ها هستند و در این بین امام علی‌النقی‌الهادی(ع) با ارائه زیارت ارزشمند جامعه کبیره رمز بقای تشیّع در سایه الطاف و عنایات ولایت و امامت بوده است.

پس از تخریب گنبد باشکوه آن حضرت در سامرا توسط جریان سلفی وهابیت، هنوز عالم شیعه مبهوت ترمیم گنبد آن حضرت بود که بار دیگر آن جریان ملعون با بمب‌گذاری در گلدسته‌های آن حرم مطهر، آن حریم را به ویرانه‌ای تبدیل کرد. به راستی چرا بعد از تخریب مقبره آن امام همام دشمن به دنبال تخریب چهره آن امام معصوم است؟ و چرا در بین اهل‌بیت امام هادی مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است؟ سیر توهین به امام هادی تقریبا یکسال است که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شروع شده ولی متاسفانه از ابتدای آن، شاهد هیچ‌گونه برخوردی از سوی مقامات مسئول نبودیم.

وزارت اطلاعات، وزارت ارشاد، وزارت ارتباطات، پلیس فضای مجازی و همه کسانی که در امر موضوعات اینترنتی دخیل هستند با سکوت خود اجازه پیشروی و گستاخی این افراد را دادند. اگر آن روزی که یک یا دو صفحه در فیس‌بوک این کار شنیع را آغاز کرده بودند از سوی پلیس فضای مجازی یا وزارت اطلاعات شناسایی و در نطفه خفه می‌شدند، امروز شاهد جسارت بیشتر امثال شاهین نجفی‌ها به امام هدایت نبودیم. ما دانشجویان ایران اسلامی، پیروان مکتب حق ائمه اطهار و دوستداران امام علی الهادی(ع) اینک در آستانه شهادت آن بزرگوار از مسئولان خواهان شناسایی دستگیری و اشد مجازات اهانت‌کنندگان به ائمه اطهار در هر کجای دنیا و اذناب و دنباله‌های داخلیشان در کشور هستیم.

بدیهی است جنبش دانشجویی در صورت عدم کار جدی از سوی مسئولان این بار نیز خود وارد عرصه شده و بار دیگر به رسالت خود عمل خواهد کرد.»

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha