سازندگان سريال «قهوه تلخ» در آستانهي شروع توزيع مجدد اين مجموعه، با نصب بيلبوردهاي خياباني و ارسال پيامكهاي تبليغاتي، نوعي ديگر از اطلاعرساني و تبليغات را براي فروش مناسب اين مجموعه انتخاب كردهاند.
به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، بيلبوردهاي تبليغاتي «قهوه تلخ» از روز جمعه در نقاط مختلف شهر تهران با عنوان «دوباره قهوه تلخ» قابل مشاهده است.
دستاندركاران سريال «قهوه تلخ» به نصب بيلبوردهاي تبليغاتي در سطح شهر بسنده نكردند و با ارسال پيامكهايي به مخاطبان خود، از شروع مجدد توزيع اين سريال در شبكه نمايش خانگي از دوازدهم ارديبهشت خبر دادند.
به گزارش ايسنا، سري جديد «قهوه تلخ»، بعد از وقفهي طولاني مدتي كه نارضايتي مخاطبان را در پي داشت از هفتهي گذشته مقابل دوربين رفته است. اين مجموعه قرار است همانند گذشته، به صورت هفتگي توزيع شود.
پيش از اين قرعهكشي براي برنده شدن آپارتمان و ماشين پرايد، تمهيدي براي خريد سيديهاي «قهوه تلخ» بود.
انتهاي پيام
نظرات