• یکشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۰ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9008-05783

*نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها* كتاب "مديريت رسانه" رونمايي شد

كتاب "مديريت رسانه" نوشته وحيد خاشعي امروز در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عبدالله بيكرانلو - مدير گروه سينما و تلويزيون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات - در اين مراسم با بيان اين‌كه در حوزه‌ي مديريت رسانه به توليد ادبيات احساس نياز شديد مي‌شود، گفت: نقطه قوت اين كتاب رويكرد استراتژيك به بخش مديريت رسانه است كه در واقع افقي هدفمند و استراتژيك براي سازمان صدا‌وسيما به عنوان مهم‌ترين سازمان رسانه‌يي كشور تعيين مي‌كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha