• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۳۸۹ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8908-07586

واكنش تهيه‌كننده‌ «فوتبال برتر» به انتقاد باشگاه‌ها * در فوتبال ما ديواري كوتاه‌تر از صداوسيما وجود ندارد * گزارشگران ما افراد مسلطي هستند

واكنش تهيه‌كننده‌ «فوتبال برتر» به انتقاد باشگاه‌ها
* در فوتبال ما ديواري كوتاه‌تر از صداوسيما وجود ندارد
* گزارشگران ما افراد مسلطي هستند

مهدي هاشمي در پاسخ به اظهارات سرپرست باشگاه استيل آذين درباره‌ي شكايت از يكي از گزارشگران مسابقات فوتبال، گفت: مساله‌ي خاصي وجود ندارد و درودگر مي‌تواند شكايت كند.

تهيه‌كننده‌ي برنامه‌ي «فوتبال برتر» سيما در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، درباره‌ي نامه‌ي اعتراض‌آميز باشگاه استيل‌آذين به معاون سيما، اظهار كرد: واقعا مساله‌ي خاصي وجود ندارد؛ گزارشگران ما مسائلي را كه به نظرشان مي‌آيد را مطرح مي‌كنند كه شايد اين مسائل به مذاق عده‌اي خوش بيايد و به مذاق عده‌اي خوش نيايد. درودگر مختار است و مي‌تواند از مزدك ميرزايي شكايت كند.

هاشمي در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه آيا شما نظارتي بر كار گزارشگران رقابت‌هاي فوتبال داريد يا خير؟ گفت: گزارشگران ما افراد مسلطي هستند و در كار خود كارشناس به حساب مي‌آيند و مي‌دانند كه اگر از پارامترهايي كه صداوسيما براي آن‌ها تعيين كرده، تخطي كنند، قبل از هر گونه شكايت، تذكر مي‌گيرند.

وي اعلام كرد: صداوسيما براي گزارشگران حدود 10 پارامتر را در نظر گرفته كه از جمله آن مي‌توان عدم جانبداري و هيجان باشد؛ همه اين‌ها مواردي است كه گزارشگران ما به خوبي مي‌دانند.

تهيه‌كننده برنامه «فوتبال برتر» افزود: در تمام سال‌هاي گذشته انتقادهايي به برنامه‌ي «90» مطرح شده، اما مي‌بينيم كساني كه منتقد هستند، هفته بعد مدافع اين برنامه مي‌شوند و «90» هم به كارش ادامه مي‌دهد. متاسفانه در مجموعه‌ي فوتبال ما ديواري كوتاه‌تر از صداوسيما وجود ندارد. در كل ورزش هم وضع اينچنين است. در دو - سه المپيك اخير كه من به ياد دارم، خيلي‌ها ناكامي ورزشكاران در هفته‌هاي ابتدايي المپيك را به صداوسيما مربوط كرده‌اند؛ مثلا مي‌گويند چون فلان كارشناس مساله‌اي را درباره‌ي يك كشتي‌گير گفت، آن كشتي‌گير نتوانست توانايي‌هايش را نشان دهد.

هاشمي در پايان به ايسنا گفت: هفته‌ي گذشته نقل قولي به اشتباه در يكي از روزنامه‌ها از زبان من به چاپ رسيد. من در آن مصاحبه گفته بودم كه اين موضوع در حدي نيست كه بخواهم درباره‌اش صحبت كنم، اما از قول من چاپ شده بود كه گفته‌ام مربيان در حدي نيستند كه بخواهم درباره‌ي آن‌ها حرف بزنم. متاسفانه برخي خبرنگاران مي‌خواهند با انتشار چنين صحبت‌هايي، جنجالي را به وجود بياورند كه اين به دور از شان و رسالت يك رسانه است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha