• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۸۹ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8908-06320
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

/نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها/ ابتكار يك نشريه، سياستمداران را دست به جيب کرد

ماهنامه مديريت ارتباطات در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي امسال ابتكاري به خرج داده که بازديدکنندگان اين غرفه بر روي يک برگه سفيد برداشت و تعريف خود از مديريت ارتباطات را نوشته و با نوشته خود عکس يادگاري مي‌گرفتند، مورد توجه بازديدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، طي دو روز گذشته اقدام جالب ديگري نيز از سوي اين نشريه انجام شد كه در بازديد مسؤولان از نمايشگاه مطبوعات، در ازاي هديه پنج شماره از ماهنامه مديريت ارتباطات به آن‌ها، از اين افراد خواسته شد تا شماره جديد ماهنامه را نقداً خريداري کنند تا از اين طريق مسؤولان اعلام کنند که به اقتصاد مطبوعات و حمايت مادي و معنوي رسانه‌ها توجه ويژه‌اي دارند.

اين پيشنهاد ظاهرا مورد استقبال مسؤولان و سياستمداران بازديدکننده از غرفه ماهنامه مديريت ارتباطات قرار گرفت و لبخند و دست به جيب شدن آن‌ها پس از اين پيشنهاد، حاکي از رضايت آن‌ها از اين طرح بود.

بر اساس اعلام غلامحسين الهام، مشاور حقوقي رئيس ‌جمهور، علي زارعي نجفدري، مشاور رئيس ‌جمهور و دبيرکل اجلاس بين‌المللي ناشران جهان اسلام، علي‌اکبر اشعري، مشاور رئيس‌ جمهور و رئيس سازمان اسناد و کتابخانه ملي، رسول منتجب‌نيا، قائم مقام حزب اعتماد ملي، حميد بقايي، معاون رئيس‌ جمهور و رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، عليرضا کريمي، مديرکل دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و رسول بابايي، مديرمسؤول روزنامه تهران امروز از جمله افرادي بودند که اين پيشنهاد را عملي ساختند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha