• یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۸۹ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 8907-16709
  • خبرنگار : 71089

/دومين همايش بين‌المللي فلسطين/ شيخ‌الاسلام: جبهه مقاومت از ايران تا لبنان و فلسطين يكپارچه است

دبيركل كنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين مجلس شوراي اسلامي گفت: استقبال پرشكوه مردم لبنان از رييس‌جمهور ايران، صلح‌آميزترين كاري بود كه در تحقق اهداف استراتژيك جبهه‌ي مقاومت انجام شد تا اسراييلي‌ها فكر نكنند اين جبهه را مي‌توان شكست داد.

به گزارش خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مراسم اختتاميه‌ي "دومين همايش بين‌المللي چشم‌انداز تحولات فلسطين و رژيم صهيونيستي، فرصت‌ها و چالش‌ها" با حضور حسين شيخ‌الاسلام ـ دبيركل كنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين مجلس شوراي اسلامي ـ، صلاح زواوي ـ سفير فلسطين در تهران ـ و جمعي از كارشناسان و صاحب‌نظران ايراني و فلسطيني برگزار شد.

شيخ‌الاسلام در اين مراسم با اشاره به اولين آيه‌ي سوره‌ي اسراء گفت: ما مكلف به مبارزه با ظلم در هر كجاي دنيا بوده و بايد از مستضعف دفاع كنيم.

وي در ادامه‌ي اظهاراتش درباره‌ي دليل برگزاري اين همايش اضافه كرد: اين همايش براي يك‌پارچه كردن مبارزه عليه استكبار و به پيروزي رسيدن با كم‌ترين مانع برگزار شده است. جبهه مقاومت از ايران تا لبنان و فلسطين يكپارچه است.

دبيركل كنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به جنگ 33 روزه‌ي لبنان با رژيم صهيونيستي، اضافه كرد: جنگ 33 روزه‌ي لبنان يكي از اشتباهات طرف مقابل بود كه در نتيجه‌ي اين جنگ طرف مقابل همه چيز خود را از دست داد. در صورتي كه اگر جنگ راه نمي‌انداخت شايد مي‌توانست كاري انجام دهد. در واقع جنگ لبنان به اسراييل نشان داد كه بايد از حزب‌الله بترسد.

او با اشاره به سفر احمدي‌نژاد رييس‌جمهور كشورمان به لبنان گفت: نتيجه‌ي اين سفر نشان مي‌دهد كه جبهه‌ي مبارزه با رژيم صهيونيستي يكپارچه است؛ همان‌گونه كه مقام معظم رهبري اعلام كردند اين مبارزه محدود به ايران نيست. هم‌چنين استقبال و حضور مردم لبنان از رييس‌جمهور ايران در اين كشور، صلح‌آميزترين كاري بود كه در تحقق اهداف استراتژيك جبهه‌ي مقاومت انجام شد تا اسراييلي‌ها فكر نكنند اين جبهه را مي‌توان شكست داد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha