• جمعه / ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-14427
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/ رئيس دانشگاه پيام‌نور سيستان و بلوچستان: استکبار جهاني و صهيونيسم نمي‌تواند مانع گسترش اسلام شود

رئيس دانشگاه پيام نور سيستان و بلوچستان گفت: استکبار جهاني و صهيونيسم از روند رو به گسترش اسلام در سطح جهان وحشت و هراس دارند و بايد اين را بدانند که با کارهايشان نمي‌توانند از اين روند رو به گسترش، جلوگيري کنند.

عيسي پيري در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه سيستان و بلوچستان، ضمن محکوميت شديد هتک حرمت قرآن کريم در کشور آمريکا، افزود: استکبار جهاني فهميده‌اند که دين مبين اسلام در سطح جهان رو به گسترش است و ساليانه تعداد زيادي از اديان ديگر به اين دين گرايش پيدا مي‌کنند.

وي ادامه داد: استکبار جهاني و صهونيسم دنبال ايجاد چهره بدي از اسلام در ميان اديان ديگر هستند تا از گرويدن مردم به دين مبين اسلام جلوگيري کنند، اما رحمانيت اسلام و جامعيت آن باعث جذب مردم به اين دين کامل الهي مي‌شود.

پيري بيان کرد: دشمنان اسلام و مسلمانان، دنبال استعمار کشورهاي اسلامي و به يغما بردن منابع از آن کشورها هستند که تاکنون با توجه به اعتقادات محکم مسلمانان به دين اسلام و احکام قرآن، به نتيجه‌اي نرسيده‌اند و نتوانسته‌اند بر مسلمانان غلبه کنند لذا به فکر نشان دادن يک چهره بد از اسلام و مسلمين جهان شده‌اند.

وي تاکيد کرد: استکبار جهاني و صهونيسم با برنامه‌هايشان و مخصوصا برنامه قرآن سوزي که در آخرين برنامه‌هايشان جا داشت نمي‌توانند نور خدا را خاموش کنند و قرآن را از بين ببرند، چراکه خود خدا فرموده که قرآن را ما نازل کرديم و خود محافظ او هستيم و لذا کسي نمي‌تواند به اين کتاب الهي خدشه‌اي وارد کند.

رييس دانشگاه پيام‌نور سيستان و بلوچستان اظهار کرد: کتاب مقدس قرآن براي مسلمانان جهان يک ريسمان محکم الهي براي وحدت است و دشمنان نمي‌توانند محور وحدت را تضعيف کنند.

پيري گفت: استکبار جهاني و صهونيسم با برنامه قرآن سوزي و پاره کردن اين کتاب مقدس قصد تست و آزمايش عکس‌العمل مسلمانان نسبت به قرآن کريم و ايجاد اختلاف مذهبي بين مسلمانان را دارند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha