• شنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8901-01433
  • خبرنگار : 71078

/‌89؛ سال همت مضاعف و كار مضاعف/‌ مهران رجبي: اميدوارم معدل كار مفيد در ايران تغيير كند مي‌توانستم يك روز مهمان «سين پنج» باشم يا 14 روز

/‌89؛ سال همت مضاعف و كار مضاعف/‌ 
مهران رجبي: اميدوارم معدل كار مفيد در ايران تغيير كند
مي‌توانستم يك روز مهمان «سين پنج» باشم يا 14 روز

مهران رجبي كه اين روزها از بازيگران پركار سيماست و در مقام بازيگر با سريال «چارديواري» و به عنوان مجري در برنامه‌ي «سين پنج» بر قاب جادو ظاهر ‌شد، معتقد است كه براساس بخشنامه‌ي صدا و سيما، يك بازيگر حق بازي در دو مجموعه در يك مناسبت را ندارد، بنابراين حضور همزمان به عنوان مجري و بازيگر در يك مقطع خاص مانعي ندارد.

***

اين بازيگر سينما و تلويزيون در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)درباره‌ي حضور خود در برنامه‌هاي نوروزي سيما به عنوان مجري و بازيگر(برنامه‌هاي سين پنج و چارديواري)اظهار كرد: تصويربرداري سريال «چارديواري» حدود پنج ماه پيش از عيد نوروز به اتمام رسيد و من در مجموعه‌ي نوروزي ديگري بازي نكردم، چرا كه طبق بخشنامه اخير سازمان صدا وسيما، يك بازيگر نبايد در دو سريال يك مناسبت بازي كند. «سين پنج» نيز سريال محسوب نمي‌شود، بلكه برنامه‌اي در قالب جنگ ساخته شده است كه با هنرمندان احوالپرسي و آنان را مهمان مي‌كند. من نيز به عنوان يك بازيگر مي‌توانستم يك روز مهمان اين برنامه باشد و يا 14 روز.

او ادامه داد: جنگ «سين پنج» ، پنج روز انتهايي اسفندماه 88 ضبط شد و به نوعي زنده‌نمايي در آن صورت گرفت اما بسياري از مردم تصور مي‌كنند كه اين برنامه زنده پخش مي‌شود.

رجبي، درباره‌ي اجرا در كنار كاظم احمد‌زاده اظهار كرد: احمدزاده مجري جدي محسوب مي‌شود و قرار بود در كنار او فردي قرار بگيرد كه با احمد‌زاده بده بستان كند و تا حدي سربه ‌سر او بگذارد البته قرار نبود اين كار بيش از اندازه معمول صورت گيرد بلكه تنها به قدري باشد كه به برنامه حال و هوايي شاد ببخشد.

***اين بازيگر در ادامه اين گفت‌وگو در زمينه‌ي جدي‌تر بودن نقش خود در «چارديواري» نسبت به بيشتر نقش‌هايي كه تاكنون ايفا كرده است ،اظهار كرد:«محبت» سريال «چارديواري» شخصيتي تا حدودي گيج است كه برخي از مسائل را جدي مي‌گيردالبته او در فضايي قرار گرفته است كه ماجراهايي طنز در آن رخ مي‌دهد. ناگفته نماند كه من مشابه اين نقش را در مجموعه‌ي«سه در چهار» ايفا كرده بودم.

***

او در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه با توجه به نامگذاري سال جاري به عنوان همت مضاعف و كار مضاعف بهتر است چه اقداماتي براي بهتر شدن وضعيت بازيگري به ويژه در برنامه‌هاي نمايشي سيما صورت بگيرد گفت: در سال‌هاي پيش كه همت و كار مضاعف نام نداشت يك شب نيز در خانه نبودم! به هر حال نامگذاري سال‌هاي مختلف باعث مي‌شود اتفاقات خوبي در جهت تحقق شعار سال رخ دهد ودر واقع نقطه عطفي مي‌شود تا با توجه به نام انتخاب شده براي هريك از سال‌ها، تلاش‌هايي صورت بگيرد.

رجبي در پايان گفت: همت و تلاش مضاعف در ايران هميشه صورت گرفته و در سي سال اخير اقدامات مختلفي به ويژه در مسائل عمراني انجام شده است البته اميدواريم همت و تلاش بيشتري صورت گيرد چرا كه براساس برخي آمارها متاسفانه معدل كار مفيد در ايران بسيار پايين است و بهتر است در سال جاري اين روند تغيير كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha