• چهارشنبه / ۳ تیر ۱۳۸۸ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8804-00723
  • خبرنگار : 90089

يك نماينده اصولگراي مجلس درگفت‌وگوباايسنا: بيانات مقام معظم رهبري تحليلي جامع و منصفانه ازاتفاقات قبل و بعد از انتخابات 22 خرداد بود

يك نماينده اصولگراي مجلس اردوكشي هاي خياباني را زمينه‌اي براي فرصت طلبي عناصر خارج از نظام دانست كه منجر به تخريب اموال عمومي مي شود.

جعفر قادري در ارزيابي از بيانات اخير مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران به خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، گفت: بيانات مقام معظم رهبري در خطبه هاي نماز جمعه تحليلي جامع و منصفانه از اتفاقات قبل و بعد از انتخابات 22 خرداد بود.

نماينده مردم شيراز افزود: ايشان در سخنانشان حجت را بر همه تمام كردند و انتخابات را از موفقيت‌هاي بزرگ نظام و انقلاب دانستند و بر نرخ مشاركت بي همتاي ايراني در جهان تاكيد داشتند و در حقيقت با نگاهي پدرانه به انتخابات نگريستند. ايشان با بياني شفاف ديدگاه‌ها و انديشه‌هاي خود را بيان كردند و اختلاف نظرها را طبيعي دانستند.

اين نماينده اصولگراي مجلس هشتم تصريح كرد: مقام معظم رهبري در سخنانشان از خدمات و تلاش هاي دلسوزان نظام و انقلاب دفاع و تفكيكي بين شخصيت ها ونزديكان شخصيت ها قائل شدند، در عين حال با تاييد وجود مشكلات و نارسايي هاي مرتبط با فساد تاكيد كردند كه نظام ايران در ميان نظام هاي دنيا سالم ترين نظام است، ولي در كشور مشكلاتي وجود دارد كه دامن مسوولان طراز اول كشور را آلوده نكرده است و هر چند كه ممكن است اتهاماتي به اطرافيان اين مسوولان وارد باشد كه در اين صورت هم قوه قضاييه بايد به صورت قانوني و قوت به اتهامات مطروحه رسيدگي كرده و قبل از رسيدگي به آن نبايد علني شود تا ذهنيتي در افكار عمومي ايجاد نشود.

نايب رئيس كميسيون برنامه و بودجه با استناد به بيانات مقام معظم رهبري تبليغات و مناظره هاي تلويزيوني را موجب افزايش نرخ مشاركت مردم در انتخابات 22 خرداد ماه دانست و تصريح كرد: مقام معظم رهبري استمرار مناظره هاي تلويزيني را موجب شفاف سازي و رفع اتهامات از نظام و انقلاب دانستند وتاكيد كردند از رفع اشكالات و كاستي ها ابايي نداريم و بيان اشكالات كمك مي كند كه مسوولان به اشكالاتشان پي ببرند.

قادري افزود: مقام معظم رهبري قانون را ميثاق مشترك همه جناح‌ها و جريان‌هاي سياسي كشور دانستند و تاكيد كردند كه هيچ كس نبايد به خودش اجاز دهد كه فراتر از قانون انتظاراتي داشته باشد، ايشان تاكيد داشتند افراد، جريان هاو گروه ها نبايد گرهي را كه با دست باز مي شود، به شكلي در بياورند كه با دندان هم باز نشود.سخنان مقام معظم رهبري تلنگري بود به افراد و جناح هاي سياسي كه مراقب مواضع شان باشند كه منجر به سوء استفاده كشورهاي بيگانه نشود.

نماينده مردم شيراز اظهار كرد: كانديداهاي معترض اعتراضشان را بايد به صورت منطقي و در چارچوب نظام بيان كنند به عبارت ديگر مسايل قبل از اين كه امنيتي شود، بايد سياسي شود و فرصت به جريان ها و افراد سياسي داده شود تا از طريق رسانه هاي داخلي به ويژه رسانه ملي به بيان ديدگاه هاي منطقي و كارشناسي خود بپردازند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha