• چهارشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8802-10496
  • خبرنگار : 71133

عليرضا خمسه: خيلي ديگر راغب نيستم كار كمدي بكنم سعي كردم در «بيست» نشانه‌هاي از بازي‌هاي قبلي‌ام را از بين ببرم

عليرضا خمسه:
خيلي ديگر راغب نيستم كار كمدي بكنم
سعي كردم در «بيست» نشانه‌هاي از بازي‌هاي قبلي‌ام را از بين ببرم

عليرضا خمسه گفت: در «بيست» سعي كردم متفاوت باشم و هر نشانه‌اي از بازي‌هاي قبلي‌ام را از بين ببرم.

اين بازيگر سينما، تئاتر، تلويزيون در گفت‌وگويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره‌ي حضورش در فيلم «بيست» اظهار داشت‌: بنا به گفته كارگردان فيلم؛ از ابتداي نگارش فيلمنامه، من را براي اين نقش مدنظر داشتند و او و خانم درخشنده برخلاف نظر تماشاگر كه من را در كارهاي كمدي ديده بودند، معتقد بودند قابليت حضور در نقش‌هاي جدي را دارم. همچنين حضورم در «قاعده بازي» كه نقشم كميك نبود را ديده‌ بودند.

وي افزود: بعد‌ها هم كه با پرويز پرستويي صحبت كرده بودند، ايشان هم نظرشان مساعد بوده است و از روزي كه فيلمبرداري شروع شد همه راضي بودند و موفقيت آن را مرهون كارگرداني و بازيگران خوبي كه در كار بودند، به‌خصوص پرويز پرستويي و فرشته صدرعرفايي مي‌دانم.

اين بازيگر سينما كه براي اين فيلم براي اولين‌بار موفق به دريافت سيمرغ بلورين از جشنواره‌ي فيلم فجر شد درباره‌ي آن گفت: من قبلا براي دو فيلم «چشم شيطان» و «دو نفر ونصفي» كانديد شده بودم و يك‌بار هم براي «آپارتمان شماره 13» جايزه‌ي بازيگري را از جشنواره‌ي «پيونگ پنگ» گرفته بودم، اما اين نقش با توجه به اين‌كه با آنچه قبلا بازي كرده بودم متفاوت بود، مورد توجه داوران جشنواره‌ي فيلم فجر قرار گرفت.

وي درباره‌ي علاقه‌اش به حضور در فيلم‌هاي جدي يا كمدي با بيان اين‌كه همه بازيگران به‌دنبال حضور در فيلم‌هاي خوب هستند اظهار داشت: برايم جدي يا كمدي تفاوت نمي‌كند و بعد از فيلم «بيست» دوباره فيلمنامه‌هاي كمدي زيادي پيشنهاد شد كه متعلق به سينماي بدنه بودند، اما بعد از 20 سال كار كمدي خيلي ديگر راغب نيستم اين فيلم‌ها را تجربه كنم.

خمسه درباره‌ي تاثير سيمرغ در روند بازيگريش به ايسنا گفت: به‌هرحال هر بازيگري از تشويق و جايزه‌ خوشحال مي‌شود، اما من گول آنرا نمي‌خورم و بيشتر به اين فكر مي‌كنم در هر حوزه‌اي كه هستم تاثير‌گذار باشم و فرق نمي‌كند آن حوزه‌ي سينما باشد يا تئاتر و تلويزيون.

اين بازيگر اين روزها مشغول بازي در يك نقش جدي در مجموعه «شب هزار و يكم» به كارگرداني علي بهادر است كه در ژانر دفاع مقدس براي شبكه يك سيما ساخته مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha