• سه‌شنبه / ۱۲ آذر ۱۳۸۷ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8709-07627
  • خبرنگار : 71021

رييس بعثه‌ي حزب‌الله لبنان در ديدار با ري‌شهري: اجازه نمي‌دهيم مقاومت اسلامي لبنان درگير مسايل داخلي شود آرزوي امام (ره) را براي آزادي فلسطين تحقق مي‌بخشيم

رييس بعثه‌ي حزب‌الله لبنان همراه هيأتي با آيت‌الله محمد محمدي ري‌شهري ـ نماينده‌ي ولي فقيه در امور حج و زيارت ـ در محل استقرار بعثه‌ي مقام معظم رهبري ايران در مکه ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به مکه‌ي مکرمه، شيخ يزبک ـ رييس بعثه‌ي حزب‌الله لبنان ـ در ديدار با آيت‌الله ري‌شهري ـ نماينده‌ي ولي فقيه در امور حج و زيارت ـ با اشاره به نعمت ولايت که يکي از ثمرهاي آن، حضور اين هيأت در بعثه‌ي امام خامنه‌اي و جمهوري اسلامي ايران است، براي حفظ جمهوري اسلامي ايران، مقام معظم رهبري، ملت و رهبران ايران که مايه‌ي حفظ و صيانت اسلام، مقاومت و زمينه‌ساز دولت مهدي منتظر (عج) هستند، دعا کرد.

وي ادامه داد: سخنان آيت‌الله ري‌شهري من را به ياد خطبه‌ي عيد فطر آيت‌الله خامنه‌اي انداخت که بشارت دادند، آزادسازي قدس چندان دور نخواهد بود و اين مايه‌ي اميدواري ما به نزديکي ظهور امام زمان (عج) است.

او با تشکر و تبريک به اميرالحاج ايران به‌خاطر موفقيت‌هاي بعثه، کارکنان و علماي آن که در خدمت امام زمان (عج) هستند، گفت: ما از شما و امام خميني (ره) صبر و ثبات در مسير را آموخته‌ايم و يقين داريم که فداکاري و استقامت ما در نهايت به پيروزي منجر مي‌شود.

يزبک تأکيد کرد: ما هرگز اجازه نمي‌دهيم، مقاومت اسلامي لبنان درگير مسايل داخلي شود، چراکه دشمن توطئه مي‌کند. ما داراي استراتژي هستيم که امام خميني (ره) براي ما ترسيم کرده است و ان‌شاءالله آرزوي امام (ره) را براي آزادي فلسطين با استفاده از رهنمودهاي امام خامنه‌اي تحقق مي‌بخشيم.

رييس بعثه‌ي حزب‌الله لبنان اظهار داشت: وقتي در تابستان گذشته احساس کرديم، قصد دارند به مقاومت از پشت خنجر بزنند، ناچار شديم با تدبير بسيار، حرکتي قاطعانه انجام دهيم و اجازه ندهيم، حرکتي مذهبي تلقي شود، در نتيجه کشور را از ظلم‌هاي آمريکايي نجات داديم و با انتخاب رييس‌جمهور، دولت وحدت را تشکيل داديم و ايران نيز با ميزباني مسؤولان لبنان، اين مسير را حمايت کرد.

وي به اظهارات ميشل عون درباره‌ي ايران اشاره کرد و گفت: اظهارات ميشل عون به‌عنوان يک رهبر مسيحي در تأييد پيشرفت‌هاي ايران براي همه‌ي جهان جالب توجه بود. ديدار رييس‌جمهور لبنان بسيار مثبت بود و تحت تأثير ديدار خود در ايران، بويژه با مقام معظم رهبري قرار گرفته بود و از اشراف و احاطه‌ي ايشان به مسايل لبنان متعجب بود.

يزبک با بيان اين‌که ما افتخار مي‌کنيم، سربازان رهبر انقلاب در دفاع از اسلام، خط ولايت و اهل بيت باشيم، به رهبر شجاع و آگاه حزب‌الله لبنان اشاره و اضافه کرد: سيدحسن نصرالله مخلصانه براي خدا تلاش مي‌کند و در دلش فقط عشق به اسلام، ايران، رهبر انقلاب و خط ولايت جاري است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha