• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۳۸۶ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8608-17072.63823

مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري: حضور در نمايشگاه تاشكند همكاري‌هاي گردشگري و تورهاي مشترك را توسعه مي‌دهد

مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري:
حضور در نمايشگاه تاشكند همكاري‌هاي گردشگري و تورهاي مشترك را توسعه مي‌دهد
مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري گفت: حضور در نمايشگاه توريستي تاشكند 2007 موجب توسعه‌ي همكاري‌هاي گردشگري و برگزاري تورهاي مشترك مي‌شود. محمدحسين برزين در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به استقبال بازديدكنندگان و شركت‌كنندگان نمايشگاه توريستي تاشكند از غرفه‌ي ايران اشاره كرد و افزود: به گفته‌ي سفير ايران در ازبكستان، حضور ايران در نمايشگاه تاشكند 2007 از نظر معرفي ايران و پتانسيل‌هاي گردشگري آن در تاريخ همكاري‌هاي دو كشور بي‌سابقه بود. به گفته‌ي او، بسياري از بازديدكنندگان غرفه‌ي ايران بر عظمت و گستردگي فرهنگ ايران در جاده‌ي ابريشم و ساخت چاپارخانه‌هاي بين راهي ازسوي ايرانيان در اين جاده تاكيد داشتند. مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري به ديدار خود با زاهد حكيم‌اف ـ عالي‌ترين مقام گردشگري ازبكستان ـ اشاره كرد و ادامه داد: او از ايران درخواست كرد تا سال آينده با شكوه‌تر در نمايشگاه توريستي تاشكند حضور پيدا كنند و راه‌هاي توسعه‌ي همكاري‌هاي گردشگري دو كشور را هرچه سريع‌تر مورد بحث و بررسي قرار دهند. برزين اظهار داشت: غرفه‌ي ايران در نمايشگاه توريستي تاشكند 2007 با 45 متر مساحت درحالي جزو بزرگ‌ترين غرفه‌ها بود كه تركيه با وجود آمارهاي فراوان ورودي گردشگر، غرفه‌ي خود را فقط در پنج متر زمين برپا كرده بود. وي به حضور در نمايشگاه گردشگري بانكوك از اول تا سوم آبان‌ماه اشاره و بيان كرد: در اين نمايشگاه، غرفه‌ي ايران در مساحتي به وسعت 72 متر برپا مي‌شود و هفت شركت‌كننده شامل چهار دفتر خدمات مسافرتي، دو نماينده از استان‌هاي ايلام و كرمان و شركت هوايي ماهان در آن حضور خواهند يافت. در اين نمايشگاه، 24 هزار قلم تبليغاتي به زبان تايلندي و انگليسي عرضه خواهند شد. او تايلند را يكي از مراكز توريستي آسيا دانست و گفت: ما بايد تبليغات خود را براي افزايش آگاهي‌هاي مردم از ايران در تمام جهان افزايش دهيم تا بتوانيم با وجود تبليغات مسموم، اطلاعات بيشتري را در اختيار مردم سراسر جهان قرار دهيم. وي اضافه كرد: ‌اگر بودجه و توان مالي مناسبي داشتيم، به‌جاي 26 نمايشگاه براي معرفي بيشتر ايران در 200 نمايشگاه بزرگ گردشگري شركت مي‌كرديم. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha