• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۳۸۶ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8606-12762
  • خبرنگار : 71021

با حضور دبير كل سازمان جهاني جهانگردي، چهارمين نمايشگاه گردشگري جاتا در ژاپن گشايش يافت

با حضور دبير كل سازمان جهاني جهانگردي،
چهارمين نمايشگاه گردشگري جاتا در ژاپن گشايش يافت

چهارمين نمايشگاه گردشگري جاتا در توكيو ژاپن، صبح امروز (23 شهريورماه) با حضور دبير كل سازمان جهاني جهانگردي ـ فرانجيالي ـ، وزيران گردشگري ژاپن و تعدادي از كشورها گشايش يافت.

محمدحسين برزين ـ مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گردشگري ـ كه اكنون در غرفه‌ي ايران در اين نمايشگاه حضور دارد، به خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: سيزده آژانس توريستي همراه ايران‌اير و يك گروه هتلي در غرفه‌اي باشكوه حضور دارند و با موسيقي سنتي و اقوام ايراني از بازديدكنندگان استقبال مي‌شود.

وي افزود: اقلام تبليغاتي براي اين نمايشگاه به زبان ژاپني تهيه شده‌اند كه در نمايشگاه توزيع مي‌شوند. در نخستين روز برپايي آن كه براي خبرنگاران و متخصصان است، اين اقلام مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

او ادامه داد: از صبح امروز مصاحبه‌هاي بسياري با رسانه‌هاي متعدد داشته‌ايم و افراد فعال در عرصه‌ي گردشگري از غرفه‌ي ايران، بازديدهايي را داشته‌اند و بخش خصوصي ايراني حاضر در اين نمايشگاه نيز رضايت كامل دارد.

برزين با بيان اين‌كه در اين نمايشگاه از همكاري‌هاي بسيار مطلوب سفير ايران در ژاپن برخوردار بوديم، اظهار داشت: سفير ايران در ژاپن در مراسم افتتاحيه‌ي اين نمايشگاه حضور يافت و از غرفه‌ي ايران رضايت داشت. فردا شب (24 شهريورماه) نيز با حضور ايراني‌هاي مقيم ژاپن و جمعي از توراپراتورهاي ژاپني، در محل سفارتخانه‌ي ايران، ضيافتي با عنوان «جشن رمضان» برگزار مي‌شود.

مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گردشگري بيان كرد: در غرفه‌ي ايران، فضايي براي IT با هدف برقراري ارتباط بيشتر با افراد متخصص در بخش‌هاي گردشگري و فن‌آوري اطلاعات اختصاص داده شده است كه هر شب در آن، قرعه‌كشي نيز صورت مي‌گيرد.

به گفته‌ي او، روز گذشته، پيش از گشايش نمايشگاه جاتا، كنفرانسي با حضور مقامات گردشگري جهان و ژاپن با هدف تشريح سياست‌ها و مباحث گردشگري ژاپن برگزار شد كه در آن، فيلم تهيه‌شده از جاذبه‌هاي گردشگري ايران دوبار پخش شد.

وي افزود: فرانجيالي ـ دبير كل سازمان جهاني جهانگردي ـ نيز در اين كنفرانس، ضمن تشريح مسايل گردشگري ژاپن گفت كه ژاپن در سال، 17 ميليون گردشگر خروجي دارد.

چهارمين نمايشگاه گردشگري ژاپن از 13 تا 16 سپتامبر (22 تا 25 شهريورماه) در توكيو برپاست و ايران، دومين حضور متمركز خود را در اين نمايشگاه تجربه مي‌كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha