• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۸۶ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8605-10203
  • خبرنگار : 71091

سخنگوي‌ خانه‌ي سينما خبر داد: تغيير در شوراي صنفي نمايش درخواست از مديرعامل براي برخورد با اظهارنظرهاي غيرمسوولانه

سخنگوي‌ خانه‌ي سينما خبر داد:
تغيير در شوراي صنفي نمايش
درخواست از مديرعامل براي برخورد با اظهارنظرهاي غيرمسوولانه

سخنگوي هيات مديره خانه‌ي سينما اعلام كرد: تمام تصميمات اعلام شده از سوي خانه سينما با نظر كليت هيات مديره انجام مي‌شود و در واقع هماهنگي‌هاي كامل بين هيات مديره با مديرعامل خانه‌ي سينما وجود دارد.

علي معلم درباره‌ي اظهارنظرهاي كه طي چند وقت پيرامون خانه‌ي سينما مطرح شده است به خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: هيات مديره در جلسه‌ي روز گذشته از مديرعامل خانه سينما درخواست كرد با افرادي كه با اظهارنظرهاي غيرمسئولانه باعث ايجاد تشنج و تضعيف كيان سينما مي‌شوند، برخورد لازم انجام شود.

وي تاكيد كرد: تمامي تصميمات هيات مديره با برنامه‌ريزي و نظر تمامي اعضا انجام مي‌شود و مديرعامل به عنوان رييس هيات مديره برآيند نظرات اعضا را اجرا مي‌كند.

وي با توجه به تغيير ساختاري حوزه‌ي تهيه‌كنندگي و تشكيل فدراسيون تهيه‌كنندگان درباره‌ي وضعيت شوراي صنفي نمايش اظهار اميدواري كرد: طي چند هفته آينده ساختار جديد شوراي صنفي نمايش شكل پيدا كند تا بتوان اعتراضات مكرري كه به نمايش فيلم‌ها مي‌شود را در موقعيت بهتري مورد بحث قرار داد.

وي پيش بيني كرد: تا دو هفته‌ي آينده شوراي صنفي دچار تغييرات شود.

سخنگوي خانه‌ي سينما همچنين به خبرنگار ايسنا با تاكيد براينكه برنامه‌ي نمايش فيلمها تا يك ماه آينده بسته شده است و ادامه داد: در طول چهار هفته تمامي فيلمهاي متقاضي جشن سينما براي داوران به نمايش درمي‌آيند و بعضي از فيلم‌هاي جديد نيز اظهار تمايل كرده‌اند و ما نيز آمادگي داريم تا 10 شهريور ماه، كپي 35 م.م فيلمهاي را دريافت كنيم و در يك نمايش فوق‌العاده خارج از برنامه آنها را اكران كنيم.

سخنگوي خانه‌ي سينما به اخباري كه مبني بر بيرون كشيدن برخي فيلمها مطرح مي‌شود، اشاره كرد و به ايسنا گفت: تعدادي از اين فيلم‌ها كه اعلام انصراف كردند به هر دليل متقاضي حضور در جشن نبودند، كه حالا اعلام انصراف كردند، چون ملاك ما درخواست شركت و كپي فيلم است كه به خانه سينما ارسال مي‌شود.

وي به فيلم "گناه من" اشاره كرد و گفت: با توجه به درخواست صاحب فيلم و كارگردان اين فيلم به نمايش درآمد و فيلم "پابرهنه در بهشت" اقدامي براي عدم نمايش از سوي صاحب فيلم انجام نشده است بنابراين طبق برنامه امروز به نمايش درمي‌آيد.

معلم متذكر شد: فيلم "آدم" به نمايش درآمد و حتي آراي داوران اخذ شد، اما چون تهيه كننده درخواست كرده كه فيلمش در جشن نباشد ما آراي آن را مورد داوري قرار نخواهيم داد.

وي درپايان خبر داد: دبيران شش عصر جشن سينما طي هفته‌ي آينده معرفي ‌شوند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha