• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۸۵ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8501-03295.39872
  • خبرنگار : 71021

مدير عامل شركت توسعه‌ي گردشگري چابهار: طرح آمارگيري مسافران نوروزي به بهبود زيرساخت‌ها كمك مي‌كند سينماي صحرايي پلاژ ساحل تيس راه‌اندازي مي‌شود

مدير عامل شركت رفاه اجتماعي و توسعه‌ي گردشگري چابهار اعلام كرد‌: بيش از 50 هزار نفر در تعطيلات نوروزي از منطقه‌ي آزاد چابهار بازديد كردند. " محمد اسماعيل شفيع پور " در گفت وگو با خبرنگار گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود‌: براي اولين بار طرح آمار گيري از مسافران نوروزي چابهار در تعطيلات سال 85 صورت گرفت كه نتيجه‌ي كيفي آن پس از بررسي اعلام مي‌شود، ولي به طور كلي گردشگر و ورود مسافر به چابهار در نوروز امسال، 35 درصد بيشتر از گذشته بود. وي تصريح كرد‌: بيشتر مسافران منطقه‌ي آزاد چابهار علاوه بر استان‌هاي همجوار، و سيستان و بلوچستان از يزد و اصفهان نيز بود. مدير عامل شركت رفاه اجتماعي و توسعه‌ي گردشگري چابهار افزود‌: با وجود مسائل پيش آمده در استان تصور بر ورود مسافر كمتر به اين منطقه در تعطيلات نوروزي بود ولي استقبال از چابهار شد. وي گفت‌: برگزاري كنسرت‌هاي موسيقي در كنار مسابقه‌هاي ارابه راني، شتر سواري، وبادبادك‌هاي در جذب مسافران و مردم منطقه در تعطيلات نوروزي موثر بود. شفيع پور افزود‌: پلاژ ساحلي تيس در نوروز راه اندازي و از ان استفاده بهينه‌اي شدكه در ادامه‌ي طرح بازسازي و توسعه‌ي آن، سينماي صحراي ساحل نيز به زودي راه اندازي مي‌شود. وي كمبود اقامتگاه را از مشكلات چابهار برشمرد و اظهار كرد‌: در نوروز با احداث 300 چادر امدادي و بهينه سازي هتل‌هاي منطقه تا حدودي مشكل اقامتي مسافران حل شد. مدير عامل شركت رفاه اجتماعي و توسعه‌ي گردشگري چابهار گفت‌: صد در صد ظرفيت اقامتگاه‌هاي و كمپ‌هاي احداث شده در چابهار تكميل بود. وي ادامه داد‌: كميته‌هاي مختلف ستاد نوروزي در تعطيلان بر امور مربوطه نظارت داشتند كه بر اين اساس عوارض بهداشتي و تخلف‌ها نسبت به سال‌هاي گذشته، كمتر بود. به گفته‌ي وي،‌ پي گيري مستمر ستاد نوروزي سبب سامان دهي چابهار شدكه بر اين اساس منطقه از آشفتگي دور بود. شفيع پور با اشاره به طرح آمار گيري مسافران نوروزي چابهار اظهار كرد‌: درا ين طرح، نيازها و امكانات رفاهي مورد نياز مسافران چابهار شناسايي و ارزيابي شده كه با توجه به تاكيد منطقه بر توسعه‌ي رفاه، نتيجه‌ي آمار گيري به بهبود زيرساخت‌ها كمك مي‌كند. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha