• جمعه / ۱۲ اسفند ۱۳۸۴ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8412-07403
  • منبع : نمایندگی گیلان

/با نوروز 85/ مديرکل حمل ‌و نقل و پايانه‌هاي گيلان: پيش فروش بليط‌هاي نوروزي از طريق شرکت‌ها و موسسات مسافربري گيلان آغاز مي‌شود

مدير کل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان گفت: همزمان با سراسر کشور پيش فروش بليط‌هاي نوروزي از طريق شرکت‌ها و موسسات مسافربري استان آغاز مي‌شود. مهندس فريدوني در گفت وگو با خبرنگار ايسنا افزود: به منظور رفاه حال مسافرين نوروزي اين اداره کل با تشکيل ستاد جابجايي مسافرين نوروزي، ضمن نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافري آماده ارائه خدمات به هموطنان مي باشد. وي با اشاره به اينکه بالغ بر 800 هزار نفر مسافر در ايام نوروز گذشته در استان گيلان جابجا شدند، گفت: در سالجاري نيز به منظور جبران هزينه‌هاي ناشي از ترددهاي يکسر خالي وسايل نقليه عمومي در ايام اجراي طرح جابجايي مسافران نوروزي و به منظور ايجاد انگيزه جهت استفاده از حداکثر توان ناوگان حمل و نقل بين شهري از 25 اسفند ماه لغايت 15 فروردين قيمت بليطهاي نوروزي 20 درصد افزايش مي‌يابد. رئيس ستاد جابجايي مسافرين نوروزي اداره کل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان با بيان اينکه براي نوسازي بالغ بر 800 دستگاه اعم از اتوبوس و سواري و وارد شدن آنها به چرخه حمل و نقل مسافر استان و از سوي ديگر افزايش ضريب ايمني تردد مسافرين ابراز اميدواري کرد با همکاري و هماهنگي ايجاد شده توسط دستگاه هاي امدادي ذيربط مقررات از سوي رانندگان شاهد کمترين موارد بروز حوادث رانندگي در طول ايام نوروز سالجاري باشيم. مهندس فريدوني گفت: با توجه به هماهنگي هاي به عمل آمده با دستگاه ها و سازمانهاي دولتي انجام شده در صورت نياز از ناوگان تحت پوشش آنها براي جابجايي مسافران نوروزي استفاده خواهد شد. مدير کل حمل و نقل و پايانه هاي گيلان از هموطنان که در اين ايام قصد سفر به مناطق مختلف را دارند خواست تا با برنامه ريزي براي سفر و تهيه بليط از مراجعه ناگهاني و بدون برنامه به پايانه هاي مسافري خودداري کرده و با اين اقدام دست اندرکاران حمل و نقل استان را در خصوص پيش بيني ناوگان مورد نياز و تامين ان ياري نمايند . وي خاطر نشان کرد: در طول اين ايام ستاد مستقر در اداره کل با شماره تماس 7750154 کانون انجمنهاي صنفي حمل و نقل مسافر يا شماره تلفن 2229112 و نمايندگان اداره کل مستقر در پايانه هاي مسافربري استان آماده رسيدگي به مسائل و مشکلات مسافرين و رسيدگي به شکايات مي باشد. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha