• چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۸۴ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8412-06733
  • منبع : مطبوعات

ري‌شهري: فاجعه‌ي سامرا حادثه‌اي پيچيده و امنيتي است هنر دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي ‌اين است كه با برخوردهاي مدبرانه، دشمنان انقلاب را به دوستان تبديل كنند

ري‌شهري:
فاجعه‌ي سامرا حادثه‌اي پيچيده و امنيتي است
هنر دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي ‌اين است كه با برخوردهاي مدبرانه، دشمنان انقلاب را به دوستان تبديل كنند

توليّت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) گفت: حادثه تخريب حرم ائمه (ع) در شهر سامرا، حادثه‌اي پيچيده و امنيتي است كه به طور قطع سرويس‌هاي اطلاعاتي اسرائيل آن را جريان سازي كرده‌اند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) آيت الله محمّد محمّدي ري شهري در ديدار با رئيس و جمعي از فرماندهان سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوري اسلامي ‌اهانت به نبي مكرّم اسلام(ص) را، جزو برنامه‌هاي از پيش تعيين شده و هدفدار دشمنان اسلام دانست و افزود: نبايد به راحتي از كنار اين توطئه‌هاي بزرگ دشمنان گذشت.

وي توطئه براي ايجاد اختلاف و تفرقه بين شيعه و اهل سنت را، از اهداف شوم دستگاه‌هاي امنيّتي اشغالگران عراق در حادثه سامرا عنوان كرد و گفت: خوشبختانه با هوشياري رهبرمعظم انقلاب و مراجع تقليد اين توطئه شناسايي شده و عكس العمل خوبي نيز در اين خصوص از سوي مردم عراق مشاهده شد.

ري‌شهري بيان كرد: وظيفه سازمان حفاظت اطلاعات در نيروهاي مسلح، شناخت راه‌هاي نفوذ و نقاط مورد توجه دشمن براي تخريب و مبارزه است، از اين رو بايد توجه شود كه دشمن در شرايط فعلي روي چه مسايلي سرمايه‌گذاري كرده و چگونه سعي دارد تا خانواده‌هاي متدين را از مسير دين خارج كند.

توليّت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) پيشگيري و اصلاح گونه‌هاي مختلف فساد در جامعه را از وظايف دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي عنوان كرد و گفت: يكي از كارهاي مهم حفاظت اطّلاعات اين است كه بتوانند با تدبير و مديريت صحيح، از انحرافات جلوگيري كند.

ري شهري گفت: هنر دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيّتي در جمهوري اسلامي ‌اين است كه با برخوردهاي مدبرانه اخلاقي و اسلامي، دشمنان انقلاب را به دوستان انقلاب تبديل كنند.

توليت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) تصريح كرد: در اينگونه كارها توجه به تقوا و ارتباط با خدا اهميت بيشتري دارد، زيرا كه عرصه كارهاي امنيتي، بسيار سهمگين و مخاطره آميز است.

ري شهري با اشاره به آيه‌اي از قرآن مجيد گفت: كسي كه تقواي الهي را در امور مختلف كاري و زندگي خود رعايت كند، مورد عنايت و خداي متعال قرار گرفته و خداوند برايش گشايش ايجاد مي‌كند.

رييس و جمعي از فرماندهان سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوري اسلامي‌ ايران در زيارت جمعي، از بخش‌هاي مختلف آستان مقدّس حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) ديدن كرده و به زيارت حضرت سيدالكريم (ع) و امامزادگان مجاور(ع) شرفياب شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha