• شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۸۴ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8409-09548

«هنرمند را كم كار كردن بيمارمي‌كند» ياد منوچهر نوذري از زبان علي‌محمدي، بيوك ميرزايي، منوچهر والي‌زاده، محمود قنبري، شهاب عسكري و مريم واعظ‌پور

«هنرمند را كم كار كردن بيمارمي‌كند»
ياد منوچهر نوذري از زبان علي‌محمدي، بيوك ميرزايي، منوچهر والي‌زاده، محمود قنبري، شهاب عسكري و مريم واعظ‌پور

تعدادي از هنرمندان و دوستان منوچهر نوذري در حاشيه مراسم تشييع پيكر اين هنرمند راديو، تلويزيون، دوبله و سينما و تئاتر درباره او و نيم قرن فعاليت هنراش با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران سخن گفتند.

به گزارش خبرنگار سرويس راديو ايسنا، در اين مراسم مهدي علي‌محمدي از پيشكسوتان راديو ـ كه از 1319، سال‌ افتتاح صدا در ايران از پخش بي‌سيم برنامه زنده پخش مي‌كرده است، ـ درباره فعاليت‌هاي نوذري و اثرات وي در راديو گفت: شايد نظير منوچهر نوذري در ژانري كه فعال بوده هيچ وقت كسي نيايد و البته هر كس مثل خودش است و تاثر مردم در اين روز نشان دهنده تاثير منوچهر نوذري در راديو است.

بيوك ميرزايي از بازيگران تلويزيون و نمايش‌هاي راديويي، با بيان اين مطلب كه به حق، صبح جمعه بعد از انقلاب را منوچهر نوذري زنده كرد اظهاركرد: ‌نوذري با فعاليت در راديو و تلويزيون نشان داد كه انسان هنرمند و خلاقي است.

وي با بيان اين مطلب كه نوذري به مردم عشق مي‌ورزيد گفت: اين عشق به مردم باعث شده بود كه سلامت كار خود را انجام دهد.

اين بازيگر با اشاره به اين مطلب كه هنرمند را كم كار كردن بيمارمي‌كند به ايسنا تاكيد كرد: نوذري با كم كار كردن و كار نكردن بيماري‌اش تشديد شد.

ميرزايي با بيان اين مطلب كه نوذري در جاي‌جاي كارهاي هنري براي خود شاخصه‌هايي داشت تصريح كرد: كمتر چنين هنرمنداني با چنين پيشينه‌اي در سينما، تئاتر، تلويزيون و دوبله و با چنين قدرتي داريم.

منوچهر والي‌زاده ـ دوبلور و گوينده راديو ـ با بيان اين مطلب كه امروز در و ديوار ساختمان راديو با من درباره نوذري صحبت مي‌كنند گفت: هيچ فردي از نوذري خاطره بد ندارد و در اين 40 سال هميشه از او دوستي ياد گرفتم.

محمود قنبري ـ دوبلورـ از نوذري به عنوان استاد خود ياد كرد و به ايسنا افزود: از سال 1340 به مدت 15 سال در استوديو كاسپين با نوذري فيلم‌هاي سينمايي كار مي‌كرديم و بعد در راديو، تئاتر، سينما فعال بوديم.

وي درباره تاثيرات نوذري در حرفه دوبله گفت: نوذري به گفته رهبرمعظم انقلاب براي مردم نعمتي بود چرا كه به لب‌هاي آنها خنده مي‌آورد.

شهاب عسگري ـ بازيگر ـ، با بيان اين مطلب كه نوذري از اساتيد بزرگ در حرفه دوبله بود و اظهار كرد: من كارهاي زيادي از ايشان ياد گرفتم و برايشان هميشه به جوان‌ترها ميدان مي‌داد.

وي كه در مجموعه تلويزيوني كوچه اقاقيا با نوذري همبازي بوده است گفت:‌من در نقش پسر بزرگ نوذري در اين مجموعه جلوي دوربين هم از نوذري موارد بسياري را آموخته‌ام.

مريم واعظ‌پور ـ گوينده ـ درباره نوذري گفت:‌ نوذري از هنرمندان بسيار قدر و استوارسازمان بود كه به كار خود عشق مي‌ورزيد.

در پايان اين گوينده راديو و تلويزيون به ايسنا افزود: منوچهر نوذري از عاشق هايي بود كه هميشه كار خود ايمان داشت و اميدوارم كه جوان‌هاي ما از همت و تلاش او درس بگيرند و بتوانيم هنرمندهاي ديگري را در اين عرصه پرورش دهيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha