• دوشنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۸۴ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8405-08162.32566

/راههاي جذب مخاطب در راديو/ مشاور مدير شبكه‌ي راديويي جوان: براي جذب مخاطب از موسيقي‌ها جوان‌پسند استفاده مي‌كنيم

/راههاي جذب مخاطب در راديو/
مشاور مدير شبكه‌ي راديويي جوان:
براي جذب مخاطب از موسيقي‌ها جوان‌پسند استفاده مي‌كنيم
مشاور مدير شبكه‌ي راديويي جوان، گفت: برنامه‌سازي در هر شبكه با توجه به سياست‌هاي هر شبكه و تعريفي كه از مخاطب خود دارد، صورت مي‌گيرد و اگر خلاف آن حركت كند، نمي‌تواند شنونده دائمي پيدا كند. محمدمهدي سديفي، در خصوص تاثيرگذاري راديو بر مخاطبان، مخاطب‌شناسي در راديو را لازم دانست و افزود: نزديك بودن سمت و سوي برنامه‌هاي شبكه جوان به تفكر جوان، با توجه به پر تحرك بودن جوانان، ريتم و سرعت خيلي از برنامه‌هاي اين شبكه قابل مقايسه با شبكه‌هاي ديگري نيست. وي در گفت وگو با خبرنگار سرويس راديو ايسنا، با اشاره به استفاده از موسيقي‌ها جوان پسند در اين شبكه براي جذب مخاطب، گفت: در شبكه جوان سعي شده از موسيقي‌هاي مطلوب و مطابق با خواسته روحي جوان استفاده شود. وي در اين باره كه تا چه اندازه اولويت‌هاي نياز جامعه و اولويت‌هاي برنامه صدا و سيما به هم نزديك است اظهار كرد: به طور كلي سعي بر توجه به نزديك بودن اين اولويت‌ها شده كه در برخي حوزه‌ها اين اتفاق افتاده و در برخي ديگر هم رعايت نشده است. سديفي در پايان درخصوص بحش چالش‌گري در راديو به خبرنگار ايسنا، اظهار كرد: اين مقوله نياز به بسترسازي و آمادگي ذهني و شرايطي دارد كه بايد در طول زمان به آن برسيم. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha