• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403080604126
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان:

بحث نظارت بر نانوایی‌ها در اولویت اداره کل صمت اردبیل است

بحث نظارت بر نانوایی‌ها در اولویت اداره کل صمت اردبیل است

ایسنا/اردبیل مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت و رییس کمیسیون نظارت استان اردبیل با اشاره به اینکه بحث نظارت بر نانوایی‌ها در اولویت این اداره کل است، خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، روزانه پایش بازار با حضور بازرسین اداره کل صمت و اصناف اردبیل بصورت مستمر انجام می‌شود.

مسعود ایرانی ششم آبان در هشتمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت به منظور رسیدگی به امور اصناف و سازمانهای صنفی تشکیل شد، با تاکید بر فضای خوب اتاق اصناف و شرایط آن گفت: انتظار داریم هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان با جدی گرفتن کارهاو اجرای بهتر امورات محوله، در سطح عالی به وظایف خود عمل کند.

ایرانی با اشاره به بحث های مالی اتاق اصناف افزود: هیات رئیسه اتاق اصناف برنامه های خود را برای درآمد پایدار و ثابت اتاق به کمیسیون نظارت مرکز استان ارائه دهند و در این راستا دریافتی های اتاق اصناف باید در چهارچوب قانون باشد.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان یادآور شد: پرداخت حق عضویت به اتحادیه از تکالیف واحدهای صنفی است و این تکلیف در آیین نامه اجرایی منابع مالی اتحادیه های صنفی مورد اشاره قرار گرفته است، بنابراین اگر این مبالغ در زمان مقرر پرداخت نشوند، واحد صنفی مرتکب تخلف عدم پرداخت حق عضویت شده است و روسای اتحاد یه های صنفی موظف به دریافت حق عضویت از تمامی واحدهای صنفی تحت پوشش خود هستند.

ایرانی با اشاره به اینکه بحث نظارت بر نانوایی ها در اولویت این اداره کل است، خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، روزانه پایش بازار با حضور بازرسین اداره کل صمت و اصناف اردبیل بصورت مستمر انجام می شود.

بررسی مصوبات هفتمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان، تعیین نرخ جدید خدمات خشکشویان، نصب قیمت کالا و خدمات و رعایت احتساب سود قانونی عمده و خرده فروشی در محل واحدهای صنفی از جمله مواردی بودند که در هشتمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان طرح شد و پس از بحث و بررسی مصوبات لازم به تصویب اعضاء جلسه رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha