• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403080503544
  • خبرنگار : 50037

فرماندار خبر داد

پیگیری احداث کارخانه نخ‌ریسی در اسدآباد

پیگیری احداث کارخانه نخ‌ریسی در اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از پیگیری احداث کارخانه نخ‌ریسی از طریق جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان خبر داد.

سلیمان نظری دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری نماینده شهرستان جذب سرمایه‌گذار برای احداث این کارخانه صنعتی انجام گرفته که نیاز است برای اجرای این پروژه زمین مناسب برای جانمایی طرح در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه لازم است با هماهنگی‌های استانداری این سرمایه‌گذار در شهرستان حضور پیدا کند، خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه به دنبال این هستیم و پیشنهاد داده‌ایم که این طرح در مناطق محروم شهرستان از جمله روستای چنار سفلی اتفاق بیفتد تا از این طریق این روستا به محلی برای کسب و کار مناسب برای اهالی آن تبدیل شود در غیر این صورت زمین لازم را برای این سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی شهرستان جانمایی خواهیم کرد.

نظری دوست با بیان اینکه معتقدیم بهترین کاری که برای شهرستان باید انجام دهیم پیگیری اشتغال جوانان است، تصریح کرد: ارتقای اشتغال منطقه بدون استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی بیان کرد: از سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان اسدآباد را داشته باشند با آغوش باز استقبال می‌کنیم و فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم.

نظری دوست اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال مناسب در شهرستان باید همه توان خود را برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به کار بگیریم تا با هماهنگی استانداری بتوانیم جذب سرمایه‌گذار برای منطقه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد کارخانه نخ‌ریسی در اسدآباد می‌تواند برای ۳۰۰ نفر از جوانان این شهرستان اشتغال مستقیم به همراه داشته باشد، گفت: با پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیر جذب سرمایه‌گذاران مختلف در منطقه با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های شهرستان هستیم.

نظری دوست همچنین بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما حضور مستقیم و بی واسطه  فرماندار و مسئولین در محلات شهری و روستایی سطح شهرستان با هدف خدمتگزاری به مردم بوده که در همین رابطه شهر اسدآباد را به ۳۶ نقطه شهری تقسیم کرده ایم و هر هفته با حضور در یکی از این مناطق مشکلات مردم را احصا و نسبت به رسیدگی این مشکلات اقدام خواهیم داشت.

وی افزود: در این برنامه قصد وعده و وعید به مردم نیست بلکه بنا بر آن است تا با دیدار چهره به چهره با مردم با رویکرد خدمتگزاری نسبت به حل مشکلات مردم و احصا مشکلات مناطق تقسیم‌بندی شده محلات شهر و روستا با کمک سایر مسئولین اقدام کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha