• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1403080100086
  • خبرنگار : 71567

با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای محقق می‌شود

همکاری مشترک دانشگاه امیرکبیر با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای اجرای پروژه‌های مشترک

همکاری مشترک دانشگاه امیرکبیر با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای اجرای پروژه‌های مشترک

اجرای پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی کارآفرینانه و مشارکت در اجرای پروژه‌های پژوهشی محورهای همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران است که در انعقاد تفاهم نامه‌ای محقق می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تفاهمﻧﺎمه همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به امضای دکتر علیرضا رهایی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر وعلی حکیم جوادی رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران رسید.

این تفاهم نامه در راستای توسعه همکاری‌های علمی، مشاوره‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود و پوشش زمینه‌های نظری و عملی طرفین در تعریف و اجرای طرح‌های تحقیقاتی، فناوری و اجرایی است.

برگزاری رویدادهای حوزه فناوری،  همایش‌ها و کنفرانس های تخصصی مشترک و حضور در پنل‌های تخصصی و مشارکت در اجرا با محوریت موضوعات های فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های اینترنی، کسب و کارهای الکترونیکی و سیستم های اطلاعاتی از محورهای همکاری طرفین است.

همکاری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی کارآفرینانه مورد نیاز تا مرحله تبیین دانش فنی،  مشارکت در اجرای پروژه های پژوهشی در حوزه های تعریف شده و مرتبط با فعالیت طرفین، همکاری در ارائه دوره های تخصصی، بوت کمپ های آموزشی و کارگاه های مهارتی کوتاه مدت به صورت حضوری و مجازی بر حسب نیاز و تعریف پروژه های تحقیقاتی و اجرایی مشترک با موضوع های مرتبط با فناوری اطلاعات از دیگر زمینه های همکاری مشترک تعریف شده است.

مدت این تفاهمﻧﺎمه از تاریخ انعقاد به مدت 3 سال شمسی است که طرفین در این تفاهم نامه متعهد شدند تا نسبت به ایجاد زمینه لازم به منظور بهره‌گیری طرفین از توان علمی- پژوهشی یکدیگر در قالب تولید و نشر و بهره برداری از امکانات کارگاهی، اسناد کتابخانهﺍی و ارتباطات بینﺍلمللی، همکاری در پیشبرد اصول و رویهﻫﺎی علمی موثر در توسعه علوم و فناوری و در نهایت ایجاد جامعه دانش مدار اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha