• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072519425
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

خیّر نامدار حوزه سلامت آذربایجان‌شرقی دار فانی را وداع گفت

خیّر نامدار حوزه سلامت آذربایجان‌شرقی دار فانی را وداع گفت

ایسنا/آذربایجان شرقی «یعقوب صادق نوبری»، خیر نامدار حوزه سلامت آذربایجان شرقی که مقیم کشور آلمان بود به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

دکتر بهمن نقی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پی درگذشت خیر بزرگوار حوزه سلامت حاج یعقوب صادق نوبری پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

الَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِیَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (بقره _ ۲۷۴)

با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم خیر بزرگوار و تاثیرگذار حوزه سلامت استان جناب آقای حاج یعقوب صادق نوبری که در تاسیس، ساخت مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌ها مشارکت داشته و کمک بسیار بزرگی به حوزه سلامت استان نموده بودند، دار فانی را وداع گفتند که از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب غفران واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسالت می‌نمایم. امیدوارم روح بلندشان میهمان ائمه معصومین(ع) باشند.

دکتر بهمن نقی پور در این پیام از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب غفران واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسالت کرده است.»

«شهردار تبریز هم با صدور پیامی درگذشت یعقوب صادق نوبری، نیکوکار خوشنام تبریزی را تسلیت گفت.

یعقوب هوشیار فقدان این خیر بزرگوار را به مردم نیکوکار و انقلابی تبریز و آذربایجان و خانواده وی و همچنین مجموعه بزرگ جمعیت خیریه نوبر تسلیت عرض کرده از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم علو درجات و بازماندگان صبر جزیل مسئلت کرده است.

وی خاطرنشان کرده است: عظمت تبریز و آذربایجان به انسان‌هایی است که در این خطه همیشه سربلند زندگی کرده و منشا خیر و برکت برای مردمان آن بوده‌اند.»

بر اساس این گزارش، یعقوب صادق نوبری عضو هیات مدیره جمعیت خیریه نوبر در تبریز بود. احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی روان در محوطه مرکز آموزشی درمانی رازی در سال ۱۳۷۵ ، احداث ساختمان شماره یک مرکز آموزشی درمانی الزهراء (س) در سال ۱۳۸۳ ، احداث مرکز غربالگری سرطان زنان مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) در سال ۱۳۹۳ ، احداث و تجهیز مرکز همودیالیز ۱۲۲ تختخوابی و مرکز پیوند اعضاء در سال ۱۳۹۷ ، احداث بخش سوانح و سوختگی مرکز آموزشی درمانی سینا در سال ۱۳۸۰ ، پروژه در حال اجرای بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی جامع سرطان تبریز از جمله خدمات آن مرحوم به حوزه سلامت استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha