• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403072317855
  • خبرنگار : 71451

رسیدگی به پرونده ۷۰۰ متقاضی تعیین درصد جانبازی

رسیدگی به پرونده ۷۰۰ متقاضی تعیین درصد جانبازی

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: از سال جاری، حدود۷۰۰ متقاضی در کمسیون پزشکی نسبت به درصد جانبازی تعیین تکلیف شدند.

به گزارش ایسنا، عباسعلی رضایی در حاشیه برگزاری چهارمین کمیسیون پزشکی جانبازان که در ساختمان شهدای مدافع حرم برگزار شد، تحول در ارائه خدمات سلامت و درمان ایثارگران را از اولویت‌های بنیاد دانست و خاطر نشان کرد: ایثارگران و والدین شهدا نیازمند دریافت خدمات سلامت با اقتضای سن و بیماری خود هستند و باید ترتیبی اتخاذ کنیم که این خدمت مبتنی بر شرایط روز ایثارگران باشد، در حال حاضر خدمات سلامت ایثارگران با اهتمام ویژه ریاست عالی بنیاد درحال تحول و ارتقاء است.

وی با بیان اینکه امسال با رایزنی‌های صورت گرفته مراکز بهداشتی و درمانی بیشتری در شهرستان‌های تهران با بیمه دی قرارداد منعقد کردند، یادآور شد: با گسترش مراکز طرف قرارداد با بیمه دی، استفاده ایثارگران از خدمات درمانی در شهرستان‌های استان تهران تسهیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران در ادامه از شرکت به‌روز متقاضیان کمیسیون تعیین درصد جانبازی خبر داد و بیان کرد: طی مدت زمان سپری شده از سال جاری، حدود۷۰۰ متقاضی در کمسیون پزشکی نسبت به درصد جانبازی تعیین تکلیف شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال همچنین برای ایمن‌سازی والدین شهدا و جانبازان نیازمند مراقبت بیشتر و شیمیایی، ۶هزار دوز واکسن آنفولانزا نیز تزریق شد.

رضایی با تأکید بر اجرای طرح پایش سلامت ایثارگران در شهرستان‌های استان تهران، از اقدامات صورت گرفته برای تسهیل در ارائه خدمات درمانی به ایثارگران قدردانی کرد.

براساس این گزارش امروز یک تیم پزشکی با تخصص اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، داخلی، مغز و اعصاب و ارتوپدی به تناسب نوع مجروحیت، پرونده‌های متقاضیان را مورد بررسی قرار داده و طبق آیین‌نامه مربوطه، نظر تخصصی خود را ثبت کردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha