• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071109224
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه موقت کرمانشاه:

رژیم جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی است

رژیم جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی است

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: رژیم جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی است.

حجت‌الاسلام امیر محمدی‌پور امروز(یازدهم مهر) در همایش ملی «جایگاه راهبردی استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس» به میزبانی دانشگاه آزاد کرمانشاه، هدف از برگزاری این همایش را بررسی نقش مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برای تبیین نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس به برگزاری این نوع همایش‌های علمی نیاز داریم.

 محمدی‌پور تاکید کرد: نقش مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان ایران اسلامی کلیدی و برجسته است و باید داستان رشادت‌ها و ایستادگی و مقاومت مردم این دیار را به گوش نسل جدید برسانیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس با تکیه بر فرهنگ ایستادگی و مقاومت توانستند در برابر دشمنان ایستادگی کنند، گفت: امروز این فرهنگ مقاومت و ایستادگی مردم ایران اسلامی به اقصی نقاط دنیا صادر شده و زیر سایه همین فرهنگ مقاومت و ایستادگی است که مردم غزه و لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی سینه سپر کرده‌اند.

محمدی‌پور از شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مولودهای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ماموریت این نهاد انقلابی محدود به حراست از مرزهای داخلی نبوده و آمده تا فرهنگ مقاومت انقلاب اسلامی را جهانی کند و به خوبی توانسته این ماموریت خود را اجرایی کند.

وی با اشاره به روند رو به نابودی رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: حدود 75 سال است که رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان یک کشور جعلی باطل در حال جولان دادن در دنیا است و هر از گاهی خودی نشان می‌دهد و آن کشورهایی هم که مقاومت سرلوحه کارشان نیست، گاها به سمت دوستی با این رژیم جعلی رفته‌اند، اما مقاومت مردم ایران اسلامی علیه رژیم جعلی صهیونیستی دارد جواب می‌دهد و این رژیم جعلی را به سمت نابودی می‌کشاند.

محمدی‌پور اضافه کرد: رژیم صهیونیستی باید بساطشان را جمع کند، چون جبهه مقاومت این حضور غصبی آنها را بیش از این تاب نمی‌آورد و آنها محکوم به نابودی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha