• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071108954
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

عملیات موشکی شب گذشته امت اسلام را سرافراز کرد

عملیات موشکی شب گذشته امت اسلام را سرافراز کرد

ایسنا/کرمانشاه مراسم بزرگداشت ۸۳ شهید اهل سنت کرمانشاه، با حضور خانواده معظم شهدا، استاندار و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

ماموستا عبدالرحمن مرادی، امروز (یازدهم مهر) در این مراسم که در مسجد شافعی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه اقتدار امروز کشور از برکت خون شهداست، گفت: شهدا مقام بسیار بالایی نزد پروردگار دارند و خداوند مقام بالایی به شهدا عطا می‌کند، بگونه‌ای که بهترین درخواست مومن از خداوند، فیض شهادت است.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده، گفت: در استان کرمانشاه ۱۴۶۲ شهید اهل سنت داریم که ۸۳ نفر آنها مربوط به شهر کرمانشاه هستند. این شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و مایه افتخار جامعه اهل سنت هستند.

مرادی در ادامه به عملیات موشکی شب گذشته سپاه و ارتش علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این عملیات موجب شادمانی امت اسلامی شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته قریب ۵۰ هزار نفر از مردم مظلوم غزه را به شهادت رسانده و شمار بسیاری را هم مجروح و آواره کردند. میهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه را در خاک ما به شهادت رساندند و دبیرکل حزب الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله را ترور کردند. با وجود این همه جنایت انتظار بود کشورهای عربی پیشقدم شوند و پاسخی به این جنایات رژیم صهیونیستی بدهند، اما بن سلمان اعلام کرد که قضیه فلسطین به ما ربطی ندارد.

مرادی با بیان اینکه عملیات موشکی شب گذشته امت اسلام را سرافراز کرد، گفت: تمام امت اسلامی از این عملیات خوشحال شدند. به واقع با این عملیات اقتدار اسلام احیاء شد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی پرچمدار جبهه مقاومت است، گفت: افتخار می‌کنیم که در این کشور زندگی می‌کنیم  و چنین رهبر مقتدر و شجاعی داریم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: ایران اسلامی با عملیات موشکی موفقیت آمیز شب گذشته نشان داد که قدرت برتر منطقه است. همچنین به همه ثابت کرد که بزرگترین حامی مسلمانان و مظلومین دنیا است.

وی به پیام اخیر نتانیاهو خطاب به مردم کشورمان هم اشاره کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچگاه دوست ملت ایران نبوده‌اند و حمایت آنان از مردم ایران دروغی بزرگ است. آنها اگر دوست مردم ایران بودند جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و این همه مشکلات را برای ما بوجود نمی‌آوردند.

مرادی با بیان اینکه همه ما باید امت اسلامی و ید واحده باشیم، گفت: شیعه و سنی نباید بین جبهه اسلامی مطرح باشد و همه باید علیه جبهه کفر ید واحده  باشیم. اگرچه امروز عده‌ای دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند اما باید بدانند امت اسلامی بیدار شده و فریب این حیله‌ها را نمی‌خورد.

در ادامه این مراسم که مصادف با سالگرد عملیات طوفان الاقصی بود، حاضرین با سردادن شعارهایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایتشان را از عملیات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران و ارتش علیه این رژیم غاصب اعلام کردند.

در پایان هم از خانواده شهدای اهل سنت کرمانشاه تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha