• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403070907082
  • خبرنگار : 71469

ادامه مدال‌آوری در رده‌های سنی

یک نقره و یک برنز دیگر برای کمانداران ایرانی در قهرمانی آسیا

یک نقره و یک برنز دیگر برای کمانداران ایرانی در قهرمانی آسیا

در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان رده‌های سنی آسیا در چین‌تایپه، کاروان ایران در بخش تیمی کامپوند جوانان موفق به کسب مدال نقره و در بخش تیمی کامپوند نوجوانان موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش ایسنا، تیم کامپوند جوانان ایران با ترکیب امیررضا عزیزی، احسان شعبانی‌بهار و ابوالفضل سلطانی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست در نیمه‌نهایی به مصاف تیم چین‌تایپه رفت و با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۵ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. این تیم در دیدار فینال با نتیجه ۲۲۱ بر ۲۰۸ مقابل تیم هند شکست خورد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

همچنین تیم کامپوند نوجوانان ایران با ترکیب مهدی عاشق‌زاده، خداپرست فرهنگ، و معین کریمی در دور نخست به مصاف تیم مغولستان رفت و با نتیجه ۲۲۶ بر ۲۰۳ به پیروزی رسید.

تیم ایران در نیمه نهایی به مصاف تیم هند رفت و با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۷ شکست خورد و در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۲۱۵ بر ۲۰۴ مقابل کره‌جنوبی به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

تیم ریکرو میکس جوانان کشورمان با ترکیب محمدحسین گلشنی و یسنا پورماهانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل تیم ویتنام با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

تیم کامپوند میکس جوانان ایران نیز با ترکیب ابوالفضل سلطانی‌نژاد و سارا جلالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل تیم بنگلادش با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۹ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

گفتنی است پیش از این تیم میکس ریکرو نوجوانان و تیم میکس کامپوند نوجوانان ایران در ادامه مسابقات تیروکمان رده‌های سنی آسیا در چین‌تایپه موفق شدند مدال برنز این مسابقات را به دست آورند، همچنین روز گذشته نیز محمدحسین گلشنی در مسابقات تیراندازی با کمان رده‌های سنی قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha