• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070705699
  • خبرنگار : 50976

علمای فارس شهادت سید مقاومت را تسلیت گفتند

علمای فارس شهادت سید مقاومت را تسلیت گفتند

ایسنا/فارس در پی شهادت مظلومانه سید مقاومت، دبیر کل جنبش سربلند حزب‌الله لبنان‌، جامعه روحانیت شیراز و تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) در پیام‌های جداگانه‌ای پیام تسلیت صادر کردند.

در پیام تسلیت جامعه روحانیت شیراز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

 خبر شهادت عالم بصیر، فرمانده بزرگ و مجاهد فی سبیل‌الله، حضرت حجت‌الاسلام‌و المسلمین آقای حاج سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان که عمر پر برکت خویش را در راه دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام و مقاومت در برابر رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی صرف ساخت و در نهایت به فیض عظیم شهادت نائل آمد، باعث تأسف عمیق و تأثر فراوان شیعیان و آزادگان جهان شد.

سید حسن نصرالله به شایستگی به آنچه همواره آرزوی آن را داشت دست یافت و با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین تبدیل به نماد مجاهدت در برابر باند آدمکش و تروریستی صهیونیستی گردید و با شجاعت و تدبیری که از خود نشان داد، نه تنها در لبنان بلکه در سراسر جهان، به عنوان نمادی از مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم شناخته شد.

قطعا شهادت این بزرگ‌مرد که ضایعه‌ای بزرگ برای امت اسلامی و تمامی آزادگان جهان است، موجب تقویت و همبستگی بیش از پیش مسلمانان در ضرورت نابودی رژیم پوسیده صهیونیستی خواهد شد و تبعیت از اوامر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در فرض دانستن ایستادن در کنار لبنان و حزب‌الله، باعث به شماره افتادن نفس‌های سگ‌ هار استکبار در منطقه خواهد شد.

جامعه روحانیت شیراز این مصیبت عظیم را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله الاعظم حجت‌ابن الحسن العسکری(عج)، مقام معظم رهبری(دام ظله) تمامی مجاهدان حزب‌الله و ملت شریف لبنان و ایران تسلیت عرض می‌نماید و انتقام سخت و عاجل از قاتلان این شهید بزرگ و همراهان فداکارش و مظلومین فلسطین و لبنان را از جبهه مقاومت تمنا دارد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

در پیام تسلیت تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون
السلام علیک یا اباعبدالله و علی الأرواح التی حلّت بفنائک
شهادت مجاهد بزرگ، سید مقاومت، دبیر کل جنبش سربلند حزب‌الله لبنان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله را به پیشگاه حضرت ولیّ عصر(عج)، رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(دامت برکاته) و همه سربازان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان به ویژه یاران بلند همت حزب‌الله همیشه پیروز لبنان تبریک و تسلیت می‌گویم.
شهادت، فخر اولیاء الهی و مدال سربلندی خداوند کریم بر سینه مردان و جهادگران فی سبیل‌الله و وعده پیروزی و نصرت الهی است برای آنان که عمر خود را وقف مبارزه با حزب شیطان و طاغوت‌های زمان و مجاهدت در راه حاکمیت و غلبه مستضعان بر مستکبران زمین کرده‌اند. هیهات که مردان به خدا پیوسته و بندگان راسخ و عابدان شب و شیران روز را بتوان با ترورهای کور و شهادت، از میدان شیرین جهاد که از بزرگترین درس‌های اسلام ناب محمدی(ص) و از آرمان‌های بلند قرآن کریم است بیرون راند.
شهید بزرگ سید حسن نصرالله پس از شهادت نیز همچون قبل از شهادت فرمانده و الگوی ماندگاری است که هزاران مجاهد فی سبیل‌الله را در اقصی نقاط کره خاکی برای مبارزه بی‌امان با استکبار جهانی و باند جنایتکار صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به صف واحد فرا می‌خواند. شک نباید کرد که جبهه بزرگ مقاومت اسلامی با استعانت از درگاه ربوبی و با پشتوانه جهاد خستگی ناپذیر و ایثار مال و جان فرزندان رشید خود در راه خداوند قادر، سگ هار صهیونیسم و ارباب جنایتکارش آمریکا را از این منطقه ریشه کن خواهند کرد. علو درجات شهید سید حسن نصرالله و همراهان شهیدش و همچنین صبر و اجر بی‌پایان برای بازماندگان آنان را از پیشگاه خداوند کریم مسألت دارد.
و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم
انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha