• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070705697
  • خبرنگار : 50976

استاندار فارس:

گشایش‌های فراوانی برای جبهه حق حاصل خواهد شد

گشایش‌های فراوانی برای جبهه حق حاصل خواهد شد

ایسنا/فارس استاندار فارس اظهار کرد: اگرچه اوج جنایت و پستی برخی مخلوقات را شاهد هستیم اما از آموزه‌های دینی آموخته‌ایم که پس از چنین وقایعی حُسن خداوند بیش از پیش شامل حال مؤمنین خواهد شد و گشایش‌های فراوانی برای جبهه حق، مهیا می‌شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۷ مهرماه در حاشیه تجمع اعتراضی مردم شیراز که در پی محکومیت ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان و جمعی از همراهان ایشان که منجر به شهادت آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: برای شهید سید حسن نصرالله، پاداشی از طرف خداوند متعال بالاتر از شهادت نبوده و هم اکنون این سیدِ مقاوم به حق ده‌ها سال مجاهدت خود رسیده است.

وی با اشاره به سخن امام علی(ع) پس از ضربت خوردن در سحرگاه نوزدهم ماه رمضان اشاره کرد و افزود: به حق، شهادت جز رستگاری نیست و امروز می‌گوییم سید حسن به آرزوی همیشگی و دائمی خود رسید و به جمع فرزند، همراهان و برادران دینی شهیدش پیوست.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود به اقدامات خبیثانه و وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: اگرچه اوج خباثت، قصاوت، جنایت و پستی برخی مخلوقات را شاهدیم اما همواره از آموزه‌های دینی آموخته و در تاریخ دیده‌ایم که پس از چنین وقایعی حسن خداوند بیش از پیش شامل حال مؤمنین خواهد شد و گشایش‌های فراوانی برای جبهه حق، مهیا می‌شود.

استاندار فارس حادثه عاشورای حسینی را مورد توجه قرار داد و افزود: بعد از گذشت یک‌هزار و ۴۰۰ سال یکی از پیروان اباعبدالله الحسین(ع) این‌گونه به شهادت می‌رسد؛ باید افتخار کنیم پیرو و مذهب مکتبی هستیم که برون دادهایی همانند سید و سالار شهیدان(ع) دارد و به برکت خون این شهید عزیز، جبهه مقاومت بر علیه رژیم کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل پیروز خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، نماینده عالی دولت در فارس از قرابت و نزدیکی دو ملت ایران و لبنان هم سخن گفت و تصریح کرد: دو ملت ایران و لبنان نقطه اشتراک‌های متعددی دارند که یکی از آن‌ها حمایت بی چون و چرا از مظلوم در مقابل ظالم است؛ محور مقاومت از جمله ساکنین فلسطین و حزب‌الله می‌دانند امروز علاوه بر اینکه تنها نیستند، تمام دنیای اسلام و همه آزادگان جهان پشتیبان و حامی آنان خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha