• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070403614
  • خبرنگار : 50213

گاریدو: مهار رضاییان از نکات کلیدی بازی بود/ نکونام می‌داند فوتبال به چه معناست

گاریدو: مهار رضاییان از نکات کلیدی بازی بود/ نکونام می‌داند فوتبال به چه معناست

سرمربی پرسپولیس می‌گوید در تمام دنیای فوتبال نتیجه مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست داد و فاتح داربی 104 شد. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از بازی برابر استقلال و پیروزی برابر این تیم گفت: معمولا در تمام دنیا اول نتیجه را تحلیل می‌کنند. کسی نمی‌توانست تحلیلی جز این نتیجه داشته باشد. یک صحنه یا یک حرکت می‌تواند نظرات را تغییر بدهد.

او افزود: به عنوان سرمربی وابسته به نتایج هستم و زمانی که شما می‌بری همه چیز خوب است. بنا بر شناخت من امروز باید لذت ببریم از شرایط ایجاد شده چرا که همه کارهای ما درست از آب درآمده است. کار می‌توانست به همین شکل باشد و تنها با یک حرکت نتیجه تغییر می‌کرد. باید متوجه شویم که این فوتبال است، همه ما خوشحال هستیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تیم تبریک می‌گویم، بازی خوبی انجام دادند. نتیجه این بازی شاید با یک حرکت تغییر می‌کرد. کار همان کار است و کار در طول هفته هم به همین شکل است و انتخاب‌های سرمربی هم همین بوده است. نظرم را در مورد فوتبال به شما گفتم. بازی را بردیم چون بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند با وجود اینکه سختی‌های بازی را می‌دانستند. تمام بازیکنان از نظر تاکتیکی تمرکز بالایی داشتند و وظیفه‌های خود را انجام دادند. فکر می‌کنم در داخل بازی کم کم کنترل بازی را به دست گرفتیم. لحظاتی وجود داشت که احساس برنده بودن را داشتیم. بازی تقریبا مساوی بود و فشار بالایی داشت. سخت است که در زیر فشار فوتبال خوبی بازی کنید.

او افزود: این سه امتیاز برای ادامه مسیر مهم است. طرفداران ما از این نتیجه خوشحال هستند. بازیکنانم با نظم کار می‌کنند. به همین دلیل اعتماد به نفس بالایی دارند. کسی که استحقاق دارد بازی‌ می‌کند و این بازیکنان را سرمربی انتخاب می‌کند. وقتی از من می‌خواهند که بازیکن دیگری را بازی بدهم ولی من این کار را نمی‌کنم، من حرفه‌ای هستم و می‌خواهم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

گاریدو در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، مبنی بر تصمیمات تاکتیکی‌اش و این که چگونه توانست عناصر تهاجمی استقلال خصوصا رامین رضاییان را کنترل کند؟ گفت: این یکی از نکات کلیدی بازی بود. لازم بود که تحلیل کنیم و ببینیم چگونه می‌خواهند کار کنند. تحلیل تاکتیکی وجود دارد. بازیکنان باید بدانند که مشکلی که در بازی پیش می‌آید چگونه آن را حل کنند، سوال خوبی پرسیدید.

سرمربی پرسپولیس درمورد تیم رقیب خود گفت: رقابت سختی است. در داخل فوتبال جزئیات کوچک تاثیرگذار هستند. یکی از حرکت‌های استقلال ممکن بود گل شود و همه چیز تغییر پیدا کند. نکونام مثل‌ بنده می‌داند فوتبال یعنی چه، برخی مواقع تحلیل دقیقی نیست و اگر ببرد خوب است و اگر ببازد بد است اما من بازی را تحلیل می‌کنم، بازی سختی بود. ما استحقاق برد را داشتیم.

گاریدو در ادامه افزود: از پرسپولیس می‌خواهند که همیشه ببرد، بازیکنان خوبی داریم و باید اسکواد خود را مدیریت کنیم و این یکی از مشکلات سرمربی است. بازیکنان خوب زیادی داریم، بعضی از بازیکنان به ما اضافه شدند. برای اینکه یک نفر بازی کند یا نکند، بازیکنانی که بازی نمی‌کنند باید به تیم کمک کنند. اینکه درباره بازی نکردن برخی بازیکنان می‌پرسید این خجالت آور است. مدیریت این داستان برای سرمربی سخت است. من خوشحالم که نهایت سعی خود را می‌کنم. جزییات زیادی است که سرمربی باید کنترل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۲۲:۱۱

کنعانی تیم نکونام رو آتیش زد