• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403070403235
  • خبرنگار : 50046

استاندار خراسان شمالی:

جایگاه والای امروز ایران به‌خاطر جان‌فشانی رزمندگان است

جایگاه والای امروز ایران به‌خاطر جان‌فشانی رزمندگان است

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: جایگاه والای امروز ایران به‌خاطر جان‌فشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

محمدرضا حسین‌نژاد امروز (چهارم مهر ماه) در جمع پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، اظهار کرد: جایگاه والای امروز ایران اسلامی به‌دلیل مجاهدت پیشکسوتان دفاع مقدس و خون پاک شهداست.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی دشمنان تلاش کردند با زور و سر نیزه، حجاب و چادر را از سر دختران و زنان بردارند؛ اما بعدها پی بردند که به دور از اسلحه و زور می‌توانند با نرمی، مسیر را تغییر دهند؛ ولی به برکت آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس آنها موفق نشدند. در این راستا باید توجه کنیم که جایگاه والای امروز ایران اسلامی به‌دلیل مجاهدت پیشکسوتان دفاع مقدس و خون پاک شهداست.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه قرآن به‌عنوان کتاب هدایتگر و نور به هر میزانی که در جامعه نفوذ یابد، سبب ترس دشمنان می‌شود، گفت: قرآن مسیر بین حق و باطل را نشان می‌دهد. در این راستا، مردم ایران با تکیه بر این کتاب الهی همواره مسیر پیشرفت را طی می‌کنند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس، بیان کرد: در آن زمان، امام راحل مسیر را مشخص کردند تا ارزش‌های اسلامی حفظ شوند و انقلاب بیش از پیش جان بگیرد. دشمنان در یک جنگ نابرابر، با اعطای امکانات فراوان از عراق حمایت و هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه قرآن، ارزش‌های دینی و تبعیت از امام راحل، پایه‌های مقاومت را برای افراد ترسیم کرد، اظهار کرد: دشمنان و سران سلطه و قدرت همواره تلاش کردند تا با کمرنگ کردن ارزش‌ها، به نحوی حرکت کنند که پیشکسوتان این عرصه از حرکت خود احساس تاسف کنند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه حضور یکپارچه مردم در صحنه، دین، اسلام و قرآن از عوامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نقش مقام معظم رهبری و هدایتگری‌های ایشان بسیار اهمیت دارد و بدون این رهبری‌ها، موفقیت‌ها رخ نمی‌داد.

وی با تاکید بر اینکه وجود رهبر انقلاب و وحدت بین مردم و ایشان، تحرکات و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، ادامه داد: امروز نظم و آرمان‌های انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده است، به طوری که ایران محور تعیین‌کننده است و تمام معادلات منطقه را به‌هم می‌ریزد و دشمنان از امر ترس دارند.

حسین‌نژاد افزود: ایران اسلامی توانست با اجرای عملیات «وعده صادق» قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد و بار دیگر قدرت خود را به رخ دشمنان این نظام بکشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از پیشکسوتان دفاع مقدس تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha