• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403070403168
  • خبرنگار : 50026

دفاع مقدس معادلات جنگ را بر هم زد

دفاع مقدس معادلات جنگ را بر هم زد

ایسنا/خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهدا ستاره‌های هدایت بشریت هستند، گفت: دفاع مقدس معادلات جنگ را بر هم زد و مدل جدیدی وارد عرصه مدیریت در حوزه حکمرانی کرد.

علی فرخنده امروز چهارشنبه ۴ مهر در آیین یادبود بسیجی شهید محمدرضا فرهادی تنها شهید خبرنگار استان با اشاره به سه ویژگی جنگ تحمیلی ایران، اظهار کرد: توسل به اهل بیت(ع) و قرآن و توکل به ذات اقدس الهی ویژگی جنگ که باعث شد، دفاع مقدس شود.

فرخنده ادامه داد: هدایت‌گری‌های داهیانه امام راحل باعث شد دفاع ملت ایران مقدس شود و تعریف اتحاد و انسجام حول محور ولی زمان بود، اگر امام(ره) می‌فرمود حصر آبادان باید شکسته شود کسی دنبال اعتبار و ابلاغ و تعلل نبود و همه رزمندگان گوش به فرمان ولایت بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دشمن منهای قدرت الهی جنگ را برنامه‌ریزی کرد اما در مقابل رزمندگان ما به علاوه قدرتی الهی برای دفاع به میدان آمدند.

وی خاطرنشان کرد: توان و ظرفیت رزمندگان اسلام با ویژگی صداقت و اخلاص همراه بود که معادلات جنگ را به هم زد.

روحیه مقاومت به‌سراسر منطقه صادر شده است

سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی نیز گفت: سال گذشته یادواره شهید فرهادی را در سالروز شهادت این شهید والامقام در پنجم خردادماه برگزار شد اما امسال آیین یادبود شهید فرهادی را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سبکی جدید در جوار مزار این شهید در قطعه یک گلزار شهدای بیرجند برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه این روزها به سالگرد هفتم اکتبر که آغاز جنگ غزه و رژیم صهیونیستی است نزدیک می‌شویم، گفت: نزدیک به یکسال است که مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم منحوس صهیونیستی مقاومت کردند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی ببیان کرد: اکنون هم شاهد وحشی‌گری این رژیم غاصب به لبنان هستیم و مردم قهرمان و حزب‌الله لبنان در مقابل این جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

رضایی تأکید کرد: روحیه مقاومت و ایثار امروز به برکت خون شهدا و دوران دفاع مقدس به سراسر منطقه و جهان صادر شده است و مردم در مقابل رژیم صهیونیستی بپاخواستند.

رضایی اظهارکرد: این روزها که طبل جنگ نواخته شده و مرد از نامرد شناخته می‌شود، باید ببینیم در طرف جبهه حق ایستاده‌ایم یا باطل.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی یادآور شد: امید است با سردمداری جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت به زودی شاهد برچیده شدن رژیم منحوس صهیونیستی باشیم و فعالان رسانه‌ای نیز در این جهاد نرم در کنار جبهه سخت نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha