• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403070402964
  • منبع : صدا و سیما

همکاری برگزیدگان مسابقه مجری‌گری با تلویزیون

همکاری برگزیدگان مسابقه مجری‌گری با تلویزیون

تهیه‌کننده برنامه «مجرینو» با اشاره به اینکه آزمون استخدامی برای مجری‌گری در صداوسیما نداریم، خاطرنشان کرد: بیشتر بحث پیگیری‌ها و ارتباط گرفتن با تهیه‌کنندگان بوده است و بعضا برخی از شبکه‌ها آزمون‌هایی هم برگزار کردند. یکی از دغدغه‌های مدیر شبکه این بود که اگر قرار است ما مجری تربیت کنیم، شبکه امید یکی از وظایف خودش می‌داند که برای سازمان نیرو تربیت کند.

به گزارش ایسنا، سعید شهبازی همچنین اعلام کرد، برگزیدگان مسابقه استعدادیابی «مجرینو» که چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته از شبکه امید پخش می‌شود، فرصت اجرا در این شبکه را خواهند داشت.

تهیه‌کننده برنامه «مجرینو» با حضور در استودیو شبکه خبر در بخشی از سخناش تاکید کرد، همه مراحل این مسابقه رایگان بوده حتی هزینه‌های ایاب و ذهاب، هزینه اسکان و پذیرایی شرکت‌کنندگان در تمام مدتی که مهمان برنامه بودند، رایگان بود.

وی درباره مراحل برگزاری «مجرینو» گفت: در این مسابقه از هر مرحله یک نفر صعود می‌کند به مرحله بعدی، هشت نفر خانم و هشت نفر آقا، و یک نفر هم به عنوان برترین نفر دوم از آقایان و خانم‌ها و در کل ۹ نفر به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند. سه گروه سه نفر می‌شوند از آقایان و خانم‌ها، در نیمه نهایی از هر گروه یک نفر به مرحله فینال و بالاتر صعود می‌کند سه نفر در فینال خانم‌ها و سه نفر در فینال آقایان رقابت می‌کنند تا نفر اول آقایان و خانم‌ها مشخص شوند و در نهایت این دو نفر با هم یک مرحله فینال نهایی را برگزار می‌کنند که برترین مجری در سری اول مجریان مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از بین مشاغل مختلف، اجرا به عنوان استعدادیابی انتخاب شد گفت: آزمون استخدامی برای مجری گری نداریم بیشتر بحث پیگیری‌ها و ارتباط گرفتن با تهیه‌کنندگان و بعضا برخی از شبکه‌ها آزمون‌هایی برگزار کردند، مدیر شبکه امید یکی از ذغدغه‌هایی که داشت این بود که اگر قرار است ما مجری تربیت کنیم شبکه امید یکی از وظایف خودش می‌داند که برای سازمان نیرو تربیت کند، علاقه‌مندان به این برنامه بیایند و آموزش ببینند و به شبکه‌های رسمی راه پیدا کنند و باید یک مبدا رسمی و یک مسیر شفاف و درست طراحی کنیم برای این و این شد «مجرینو» که بچه‌های همه ایران بدون هیچ محدودیتی و کاملا شفاف با هم رقابت کنند.

وی گفت: پخش «مجرینو» تا پایان فصل پاییز ادامه دارد و این برنامه ادامه‌دار خواهد بود و این می‌شود یک مسیر برای بچه‌هایی که علاقه به اجرا دارند و برگزیدگان برنامه با شبکه امید همکاری می‌کنند و عضو پرتال رسمی این شبکه خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha