• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403062817978
  • خبرنگار : 50294

استاندار کردستان:

مدارس باید دانش‌آموزان را بە معنویات و ارزش‌ها سوق دهند

مدارس باید دانش‌آموزان را بە معنویات و ارزش‌ها سوق دهند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان با تاکید بر این‌کە مدارس باید دانش‌آموزان را بە سمت معنویات سوق دهند، گفت: لازمە این امر، ورود جدی مدارس بە حوزە نماز و حجاب است.

اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه سه‌شنبه، ۲۷ شهریور در پنجمین شورای آموزش‌ و پرورش کردستان اظهار کرد: این مهم نیاز به همکاری و همگرایی دانش‌آموزان و اولیا دارد.

وی عنوان کرد: اغلب والدین با فرستادن فرزند خود بە مدرسە و حوزە آموزشی، از مدارس انتظار دارند تا فرزندان آن‌ها را به سمت معنویات و ارزش‌ها سوق دهند.

زارعی‌کوشا بر اتمام پروژه مدرسه مهر ماندگار نایسر سنندج تا دهم مهر امسال تأکید کرد.

کردستان میزبان نخستین جشنواره بین‌المللی دانش‌آموزی است

در ادامە این جلسه، افشین خوشگوار معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان هم، از برگزاری جشنوارە بین‌المللی بە میزبانی کردستان خبر داد و گفت:  استان کردستان از سوم تا ششم مهر میزبان نخستین جشنواره بین‌المللی دانش‌آموزی است.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، این جشنواره بین‌المللی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های درون‌سازمانی در استان کردستان برگزار می‌شود.

خوشگوار تصریح کرد: برای اسکان مهمانان و محل برگزاری مسابقات از ظرفیت‌های خود سازمان آموزش‌وپرورش استان و سالن‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: استان کردستان در سال گذشته موفق بە کسب رتبه هفتم کشوری در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی شد.  

خوشگوار با بیان این‌که سال گذشته در بحث میزبانی از مسابقات دانش‌آموزی و جشنواره‌های مختلف، میزبان ۲ هزار و ٥۰۰ دانش‌آموز بودیم، بیان کرد: بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان اقلام ورزشی مختص مدارس محروم و کم‌برخوردار در سطح استان توزیع شده است.

وی در ادامە از جذب بیش‌از ۱۰۰ معلم تربیت‌بدنی و مراقب سلامت، از طریق آزمون و دانشگاه فرهنگیان در استان خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha