• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1403062616723
  • خبرنگار : 71635

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ منصوب شد

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به مهدی محمدی که پیش از این نیز مشاور وزیر و دبیر هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی بود، آمده است:

«جناب آقای دکتر مهدی محمدی

نظر به سوابق و تجارب موفق و ارزشمند جناب عالی در حوزه های گوناگون مدیریتی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در تعامل فعال با استانداران و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و با همکاری مجموعه معاونت ها، مؤسسات و سازمان های تابعه، در انجام شایسته وظایف و مسئولیت ها و نیز استیفای حقوق وزارت متبوع در مراجع ذی صلاح موفق باشید.»

همچنین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم سیدمحمد هاشمی معاون پیشین حقوقی و جانشین وزیر و معارفه مهدی محمدی معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، از خدمات و تلاش‌های سیدمحمد هاشمی تقدیر کرد.

صالحی افزود: خدمات دکتر هاشمی در زمان تصدی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و همچنین دستیاری وزیر تاثیرگذار بود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

وی در ادامه با معرفی مهدی محمدی به‌عنوان معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را فردی مسئولیت‌پذیر در همه حوزه‌های مدیریتی‌اش دانست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیگر ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی معاون جدید حقوقی این وزارتخانه، افزود: آقای محمدی از بیت صالح هستند و در دوران مختلف مدیریتی خود پیگیری‌های موفقی داشته و تعاملات خوبی هم در دوران مسئولیت در هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی با موسسات فرهنگی داشته‌ است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهدی محمدی دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق است. وی از سال ۱۳۹۱ تاکنون به‌عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی بوده است. محمدی همچنین مدیر کلی حوزه وزارتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز در سابقه کاری و مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha