• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403062616331
  • خبرنگار : 50592

رئیس اتحادیه کیف و کفش یزد گلایه کرد؛

بی‌اطلاعی اتحادیه‌ها از برپایی نمایشگاه‌ها در ماه‌های پرفروش کسبه

بی‌اطلاعی اتحادیه‌ها از برپایی نمایشگاه‌ها در ماه‌های پرفروش کسبه

ایسنا/یزد رییس اتحادیه کیف و کفش استان یزد ضمن اشاره به تشدید نظارت‌ بر واحدهای صنفی کیف و کفش در آستانه آغاز سال تحصیلی، از برگزاری پیاپی نمایشگاه‌های عرضه در ماه‌‎های پرفروش کسبه بدون هماهنگی اتحادیه گلایه کرد.

این روزها با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید، بازار کیف و کفش بیش از پیش رونق گرفته و دانش آموزان و دانشجویان در جست‌وجوی انتخاب بهترین کیف و کفش جهت استقبال از سال تحصیلی جدید هستند.

البته در هنگام خرید کیف کفش مناسب، علاوه بر توجه به استانداردهای موجود و توجه به نکات پزشکی، مسئله دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است و بایستی به آن پرداخته شود، قیمت‌گذاری و نوع فروش کیف و کفش در بازار است.

«حمیدرضا معقولان» رییس اتحادیه کیف و کفش یزد در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این که نظارت بر قیمت‌های کیف و کفش همواره توسط بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: این نظارت‌ها در ایام منتهی به آغاز سال تحصیلی جدید تشدید و با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی افزود: البته شهروندان گرامی نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلفاتی در این حوزه، مراتب را از طریق تماس با تلفن ۲۱۵ مربوط به بازرسی اتاق اصناف یا شماره‌گیری تلفن ۱۲۴ به بازرسی سازمان صمت گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس اتحادی کیف‌وکفش به برخی مشکلات موجود در صنف کیف و کفش اشاره و اظهار کرد: امروزه فروشگاه‌های مجازی معضلی تازه در فروش واحدهای صنفی به شمار می‌روند که در کنار مسائلی همچون تورم و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، موجب افت میزان فروش واحدهای صنفی شده‌اند.

وی برگزاری مستمر و پیاپی نمایشگاه‌های عرضه در سطح استان به ویژه در ماه‌های پرفروش سال مانند شهریور و اسفند بدون هماهنگی با اتحادیه را از دیگر مشکلات این حوزه برشمرد.

معقولان در پایان با اشاره به این که بیشتر اجناس داخل بازار از تولیدات داخلی است، گفت: البته در راستای تسهیل خرید کیف و کفش توسط همشهریان در آستانه سال تحصیلی جدید نیز نمایشگاه پاییزه با هماهنگی‌های صورت گرفته به مدت ۹ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha