• پنجشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1403062213910
  • منبع : معاونت گردشگری

مدرسه تابستانی «گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری» برگزار می‌شود

مدرسه تابستانی «گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری» برگزار می‌شود

مدرسه تابستانه گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری از ۲۵ تا ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ به صورت مجازی و حضوری، رایگان و عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مدرسه تابستانه گاسترونومی (علم و فرهنگ تهیه، توزیع و مصرف غذا) و مقاصد نوظهور گردشگری به همت و حمایت دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی معاونت گردشگری کشور، دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، معاونت فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی و شتابدهنده فاخربوم به عنوان مجری برگزاری با حضور اندیشمندان و نخبگان علمی از سراسر کشور از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ شهریور ماه در سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت گردشگری، ابوطالب قاسمی در شرح جزئیات بیشتر این رویداد گفت: ثبت‌نام در دوره‌ آموزشی مدرسه تابستانی گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری تا ۲۳ شهریور ماه امکانپذیر است و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند از آموزش رایگان تخصصی مربوطه بهره‌مند شوند.  

او اظهار کرد: صنعت گاسترونومی از جمله مباحثی است که در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیاری در توسعه مقاصد گردشگری و جذب گردشگران دارد و فراهم کردن امکان دسترسی به آموزش‌های کاربردی برای فعالان صنعت گردشگری و کسانی که قصد ورود به این حوزه را دارند، اصلی‌ترین وظیفه آموزش‌های کوتاه‌مدت گردشگری محسوب می‌شود.

قاسمی افزود: در همین راستا با هدف ارائه آموزش‌های کاربردی و بحث و تبادل نظر درباره مقاصد نوظهور گردشگری و ارتباط با صنعت گاسترونومی با محوریت تشکل‌های فعال و برندهای بزرگ این مدرسه تابستانه در نظر دارد آخرین تحولات، رویکردها، برنامه‌های کلان و چالش‌های کلیدی در پژوهش و توسعه کسب و کارها را مورد بررسی قرار دهد.

این دوره‌ که به‌ صورت حضوری و مجازی به مدت ۱۲ ساعت برگزار می‌شود، برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

ثبت نام علاقه مندان برای حضور مجازی از طریق درگاه https://evnd.co/yR۲hE انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha