• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403061307987
  • خبرنگار : 50614

رئیس اتحادیه بارفروشان خبر داد

تعطیلی میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)

تعطیلی میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد گفت: میادین میوه و تره‌بار در روز شهادت امام رضا(ع) تعطیل است، اما برای تامین نیازهای مواکب و هیات‌های مذهبی تدابیری اتخاذ شده است.

محمد قنبری شکوه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه مصادف با شهادت امام رضا(ع)، تعطیل خواهند بود، اظهار کرد: برای تأمین نیازهای مواکب و هیات‌های مذهبی، تدابیری در کمیته تأمین اتخاذ شده است. بنابراین ما برای روز چهارشنبه نمایندگانی را تعیین کرده‌ایم و این نمایندگان وظیفه دارند تا در صورت تماس مواکب و هیات‌ها، اقلام مورد نیاز آن‌ها را بدون افزایش قیمت و طبق نرخ مصوب تأمین کنند.

وی در خصوص نحوه دسترسی مواکب و هیات‌ها به میادین بار، عنوان کرد: دسترسی از طریق شماره تلفن‌های اعلام‌شده خواهد بود. مواکب و هیات‌های مذهبی می‌توانند در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور هر ساعتی که نیاز داشته باشند، با نمایندگان ما تماس بگیرند و میوه و صیفی‌جات مورد نیاز خود را بدون مشکل تأمین کنند. کمیته تأمین متشکل از معاون فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی مشهد و رؤسای اتحادیه‌های مرتبط با تأمین ارزاق مانند اتحادیه بارفروشان، مواد غذایی، گوشت و مرغ، نانوایان، میوه و سبزیجات و... است.

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد افزود: ما قیمت‌ها را هر روز در سامانه اعلام می‌کنیم و تاکنون افزایش قیمت خاصی مشاهده نشده است. همچنین در سردخانه‌های ما به اندازه کافی بار موجود است و با توجه به فراوانی بار مشکلی نیز بابت تأمین نخواهیم داشت.

قنبری شکوه با اشاره به اینکه قطعا میوه‌فروشی‌های سطح شهر پیش‌بینی لازم برای این تعطیلی را کرده‌اند، گفت: وقتی ما در میادین افزایش قیمتی نداشته‌ایم، قاعدتاً نرخ‌های سطح شهر نیز نباید افزایشی داشته باشد. بنابراین انتظار نمی‌رود که در سطح شهر شاهد افزایش قیمت باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha