• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403061006184
  • منبع : روابط عمومی برنامه

معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش خبرداد:

برگزاری یازدهمین جشنواره‌های نغمه‌های بهشتی و شعر باروت عشق

برگزاری یازدهمین جشنواره‌های نغمه‌های بهشتی و شعر باروت عشق

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی از برگزاری جشنواره های سرود نغمه های بهشتی ۱۱ و شعر باروت عشق۳ خبر داد و گفت: یازدهمین جشنواره های سرود نغمه های بهشتی و شعر باروت عشق۳ با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای موجود در ارتش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش از برگزاری جشنواره های سرود نغمه‍های بهشتی ۱۱  و شعر «باروت عشق۳ » خبر داد و گفت: یازدهمین جشنواره‌های سرود نغمه‌های بهشتی و شعر باروت عشق۳ با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای موجود در ارتش، پرکردن اوقات فراغت فرزندان کارکنان ارتش، به تصویر کشیدن فرهنگ انقلابی و جهاد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس و همچنین نمایش از خودگذشتگی‌ها و رشادت‍‌های غیورمردان ارتشی برای نسل جوان بعد از جنگ، از روزهای ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه جاری در بخش کارکنان پایور، وظیفه و فرزندان کارکنان ارتش در سالن الماس ایرانیان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به آثار راه یافته به این جشنواره افزود: تعداد ۱۱۷ سرود در بخش گروهی و ۸۲ اثر در بخش تک‌خوانی مورد ارزیابی اولیه قرار گرفت و از این تعداد ۳۰ اثر در بخش گروهی و ۶۰ اثر در بخش تک‌خوانی به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.
معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جشنواره اظهار کرد: موضوعات اشعار و سرودهای مطرح شده در این جشنواره عبارتند از: تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، شهادت و ایثار، ارتش انقلابی، حجاب، ارتش مردمی، مقاومت و دفاع مقدس.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر نغمه‌های بهشتی و سرود باروت عشق۳، دوشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha