به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد کرمی اسد با اشاره به توافقات انجام شده با بیمه مرکزی برای تسهیل در فرآیند دریافت خدمات بیمهای، گفت: بر اساس هماهنگیهای انجام شده، قرار بود کروکیهای ترسیمی که توسط کارشناسان پلیس، چه در حوزه برونشهر و چه در حوزه درونشهر، تهیه میشود به صورت سیستمی و فوری به شعبات بیمه ارسال گردد. این فرآیند، به ویژه در ایام نوروز، بهمنظور جلوگیری از ایجاد مشکلات برای مسافران و تسهیل دریافت خدمات بیمهای هماهنگ شده بود.
وی افزود: طبق این هماهنگیها، بیمه مرکزی باید این کروکیها را به شعبات مختلف بیمه ارسال میکرد و متقاضیان به محض دریافت کد رهگیری، میتوانستند برای دریافت خدمات به شعبات بیمه مراجعه کنند. در این فرآیند، هیچ نیازی به ارائه پرینت کروکی توسط متقاضیان نبود و این موضوع بهطور کامل با شیوهنامهها و توافقات انجام شده مغایرت داشت.
سرهنگ کرمی اسد همچنین تأکید کرد: متأسفانه در برخی موارد، مشاهده شده که همکاران من کروکیها را ترسیم کرده و کد رهگیری را به متقاضیان دادهاند، اما متقاضیان پس از مراجعه به شعبات بیمه با مشکلی مواجه شدهاند و از آنها خواسته شده است که حتماً پرینت کروکی را همراه داشته باشند. این اقدام برخلاف شیوهنامههای توافقشده است و موجب نارضایتی و سرگردانی مسافران نوروزی شده است.
رئیس پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: با توجه به تاکیدات قبلی برای جلوگیری از ایجاد مشکلات برای مسافران و تسهیل در روند خدماتدهی، از بیمهها خواسته شده که در صورت مواجهه با چنین مواردی، بهطور فوری نسبت به اصلاح و قطع این رویه نادرست اقدام کنند.
وی در پایان از هموطنان خواست که در صورت مواجهه با چنین مشکلاتی، به پلیس گزارش دهند تا اقدامات لازم انجام شود و از تداوم این مشکلات جلوگیری شود.
سرهنگ کرمی اسد همچنین افزود: در گذشته هیچگونه مشکلی در این زمینه مشاهده نشده بود، اما در ایام نوروز تعداد این موارد افزایش یافته است و از شعبات بیمه خواست تا دقت بیشتری در اجرای توافقات داشته باشند.
انتهای پیام
نظرات